Blu3ice Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 weet er iemand of er een cheat bestaat (pc-versie) om de minigun te krijgen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Naar mijn weten bestaat er geen cheat om diverse wapens te spawnen. Voor een overzicht van alle cheats voor SA op de pc kan je even ===>HIER<=== kijken.. Ik weet niet zeker of het met een trainer lukt. Dat is een klein programmatje waarmee je makkelijk cheats en dergelijke kan invoeren tijdens het spel. Voor trainers kan je ===>HIER<=== even kijken. Maar vooralsnog denk ik niet dat er een manier is om wapens te spawnen.. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes. Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 je kan natuurlijk de noobmod instaleren en dan kun je alle wapens spawnen. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Is dat er ook voor de Playstation ? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Klik ===>HIER<=== voor ps2 cheats.. Er zijn geen trainers voor de ps2, want je kan geen programma's installeren op een playstation. Dus je zal op de ps2 gewoon alle cheats handmatig moeten invoeren Bewerkt: 3 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Dago58x Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Ga naar de rode brug in san fierro en daar vind je de minigun wel Bewerkt: 3 maart 2006 door Dago58x Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Beste, er is geen code voor de minigun zoals in VC. De enige manier om hem te krijgen is door hem te gaan zoeken. je vindt de kaartjes op WIKIGTA.NL . Je kan het ook doen met een trainer (PC). Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Beste,er is geen code voor de minigun zoals in VC. De enige manier om hem te krijgen is door hem te gaan zoeken. je vindt de kaartjes op WIKIGTA.NL . Je kan het ook doen met een trainer (PC). Er is nog een manier, ik geloof dat je alle missies van: Toreno Missions moet doen. Als je die gedaan hebt spawnt er een minigun, in het huis je hier: Klik Je vroeg om een cheat, maar mocht je de missies ooit halen, weet je hem te vinden! JA ik weet welk huis je bedoelt daar komen alle "heavy-weapons".-Rocketlauncher -vlamme werper -hitte zoekende rocketlauncher -minigun Die bedoel ik inderdaad. Bewerkt: 3 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 JA ik weet welk huis je bedoelt daar komen alle "heavy-weapons". -Rocketlauncher -vlamme werper -hitte zoekende rocketlauncher -minigun. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ga naar www.gtagames.nl want daar hoord het te staan >>> Door Dizzee: Er is al in dit topic gezegd dat er geen code is voor de minigun. En voor codes kan je op wikigta kijken, daar staan alle mogelijke cheats en codes.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hier zijn de vindplaatsen van de miniguns. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Klik ===>HIER<=== voor ps2 cheats..Er zijn geen trainers voor de ps2, want je kan geen programma's installeren op een playstation. Dus je zal op de ps2 gewoon alle cheats handmatig moeten invoeren Kan wel met ARMAX en een usb stick Bewerkt: 3 maart 2006 door Curtis Jackson Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.