Bongo Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Als ik brushes download weet ik niet waar ik ze moet neerzetten. Weet iemand dat misschien? Het is voor Adobe Photoshop 7, en waar moet ik ze dan in het programma laden?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Je kunt brushes van verschillende sites vandaan halen. Op deviantart.com kun je een heleboel brushes vinden. Je hoeft alleen naar search (zoeken) te gaan, dat staat rechtsboven en in jou geval "Photoshop 7 brushes" intikken. Druk op een plaatje waarvan jij vindt “dat lijkt mij wel een leuke of mooie brush” en klik daarna op download to desktop. Zoek een map op waar jij je brush in wilt opslaan. Je kunt je brush in photoshop krijgen door de stappen in de screens te volgen. Er zijn 4 stappen. Je ziet ook 2 keer stap 2, maar dat is gewoon dezelfde knop maar dan alleen op een ander plaatje. Als je de brushes hebt geload, dan verschijnen ze helemaal onderaan bij de andere brushes. Brushes haal je weg door op een brush met je rechtermuisknop te drukken en daarna op delete. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.