teeven007 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 is het mogelijk om op een paker (die truck om auto's op te laden) kun je daar de auto's ook op vast zetten ? ze vallen er bij mij steeds af. of kan dit niet teeven 007 Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 dacht het niet. mischien wel moters. Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Je kan er geen enkele wagen op vast zetten. Ook geen moters. Als je heel langzaam rijd en niet botst en langzaam door een bocht gaat wil het misschien... SilverDust Reageren
KillerR Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Met de missie COP WHEELS moet je motoren op de zo'n auto zetten DIT IS MIJN HONDERDSTE BERICHT!!!! Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Je kan er wel auto's op vast zetten, maar je moet dan héél voorzichtig rijden. Je kan ook de laadplanken (als je begrijpt wat ik bedoel) verschuiven (op de PS2 doe je dan het rechter-joystickje omhoog of omlaag) en dan kun je misschien een voertuig erin zetten. Maar persoonlijk vind ik als je per se een voertuig moet vervoeren beter een Towtruck of Tractor kunt nemen. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 het is mogelijk,zeker over die moters. maar als je het niet luk doe dan gewoon niet wat heb je er aan? Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ja inderdaad, het is toch een raar zicht om een auto op een autop te zien staan. Ik snap niet wat daar de bedoeling van is. Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 @Godrax: Wat maakt het nou uit wat iemand eraan heeft, als hij dat wil moet hij dat toch zelf weten!? Naja, ook naar mijn weten is het niet mogelijk.. Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 @Godrax: Wat maakt het nou uit wat iemand eraan heeft, als hij dat wil moet hij dat toch zelf weten!? Ja daar heb je wel gelijk in Ik zal het zelf eens uitproberen. Reageren
teeven007 Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik heb er inderdaad niks aan maar het leek me gewoon leuk om daar mee te gaan klooien maar helaas kan het dus niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Volgens mij is het ook mogenlijk. Je moet ze er heel rustig opzetten en precies in de randen van de banden zetten. Als je dat gedaan hebt en je denkt er voldoende voertuigen op te hebben moet je dat ding omhoog halen (PC: 2 en 8. PS2: Rechter-joystickje omhoog of omlaag). Daarvoor moet je wel in de Parker zitten om die dingen te bewegen. Daarna kun je er nog voertuigen inzitten. Verder raad ik je aan om gewoon rustig te rijden. het is mogelijk,zeker over die moters.maar als je het niet luk doe dan gewoon niet wat heb je er aan? Je hebt er inderdaad niet veel aan. Het is gewoon leuk om auto's te vervoeren naar een bepaalde plek. Klopt, als het niet lukt moet je ook niet gaan knoeien, het is eigenlijk ook een beetje een kwestie van geluk. Verder kun je er meer rondrijden als je een mooie auto wilt hebben. Je laat hem op en rijd hem naar je privegarage. Zo kun je rustig van stad naar stad rijden. Reageren
danclo Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 het is mogelijk met een mod er zijn mods die andere trucks veranderen in oplaadwagens en zo kun je dan je autos op zetten (die grote dude weet je wel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.