Mpp Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind 50 maar nix omdat ik hem nog nooit hebben zien freestylen Mischien jullie wel ik heb hem wel een keertje hooren dissen maar dat liedje vond ik ook een Mp3 van nix en hij is lelijk omdat hij TE veel spieren heeft daty vind ik ook niet mooi. Hij is wel goed met vocals (refrijnen enz.). En die G - Unit vind ik ook maar nix hoor Maar wat vinden jullie van Curtus ? Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik vind 50cent geweldig. persoonlijk vind ik deze topie bledig en volgens mij alleen zo bedoel Reageren
Juju Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 njah hij is niet zo slecht, maar hij kan alleen maar rappen over z'n clic en z'n bendes alleen 21 questions gaat ergens over de rest gaat allemaal over hoe rijk ie was enzo Reageren
Mpp Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 kijk als hij word doodgeschoten door n G dan vinden ze het niet zo erg want (ik dan ) want t gaat omt freestylen Rate Flow : 8.0 Freestyle : ??? UIterlijk : 8.0 Gang : 6.0 Totaal : 5.5 Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik vind rap helemaal niets. ik luister wel eens naar msn. soms heb ik het idee dat 50 cent een beetje patserig is. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 je moet er van houden als voorbeeld 50cent en eminem zijn heele ander rappers. alle goede rappers hebben meestal een unik soort van rap. kijk na 2pac hij rappe over de dood zp als niemand ander kon/ken Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind 50 Cent een redelijke rapper. Hij heeft een commerciele talent. Zijn freestyle is matig. In G-Unit zijn er talenten. Ik denk aan Young Buck en Tony Yayo. Lloyd Banks is een middelmatige rapper. Hij mag blij zijn dat hij in G-Unit zit. Hij heeft wel die pimp uitstraling. Vooral Young Buck heeft een goede flow en sterke teksten. Als hij aan het rappen is dan is iedereen stil. Yayo is een echte MC. Young Buck heeft geen uitstraling die kan tippen aan die van 50 cent. 50 Cent is ook goed in het uitkiezen van beats. Reageren
Kama Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 50 cent is natuurlijk een man apart. Hij denkt dat hij meer is dan als hij is. Ik vind hem een hele goeie rapper, iedereen denk ik wel vind wel iets van hem goed. Ik ben onlangs naar zijn film gaan kijken, daar liegt hij wel veel over zijn leven. Hij wil dat de mensen meer over hem denken dat hij is. Toch blijf ik wel een soort van een "fan" Ik vind het wel gangsta zijn spieren, maar met spuitjes en pillen kan ik dat natuurlijk ook. Zijn kleren van G-unit enzo zijt ook wel gangsta. Toch nog 1 ding zonder Dr. Dre was 50 cent nu een klein jongetje dat in New York wat zat te dealen als een baby. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik denk dat zonder d.dre 50cent nu een rapper die alleen in u.s.a beken is. want 50cent had iemand anders weet niet hoe die heet(ik bedoel wat d.dre doet had 50cent eerst iemand ander voor) maar zonder d.dre of die eeneaan het groote dealer aan het worden of dood of gevanins Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Tsja.. moeilijk.. ik vindt hem niet slecht! Ik hou wel van zijn muziek.. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 nouhw ik vind zelf metal leuker maar vind eigelijk niks leuk aan 50 cent alleen maar opscheppen Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 egte rappers die rappen over hun problemen en over hoe slegt het leven is... en niet over wijve geld en auto's dus ik vind 50 maar nixx.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Z'n Freestyle en GANG is helemaal niks van hem. Volgens mij moet hij een cabaretier worden.. Reageren
LucasV Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Vroeger vond ik hem nog wel redelijk goed. Zijn beats waren nog wel fijn om naar te luisteren. Nu vind ik hem een beetje te geldbewust te worden door clips als Windowshopper, etc. Reageren
Upstream Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind 50 cent ,en dat hele g-unit, veel te commerciaal er zijn schoenen, games, kleding, restaurants en ga zo maar door van 50 cent. Waar zijn de ware rap ideeën gebleven, alles wordt verdreven door vrouwen, geld en dure auto's. Neen, 50 cent, niks voor mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.