SamShine Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 games Ze hebben er maar 1 gemaakt hoor ONTOPIC: 50 maakte goeie muziek, dit jaar (2006) vind ik hem veel minder leuk! Hij moet zich meer gaan inzetten voor goeie muziek, en niet denken dat we (de wereld) elk liedje waar onder staat Artiest: 50 cent leuk vinden. Reageren
Yohan Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Tsjah 50 Cent... Ik vind zijn muziek wel ok, alleen naar het hele fiasco met The Game is me respect voor 50 en zijn G-Unit wel afgenomen, verder heeft iets teveel kapsones, en is ie iets te commercieel... Maare schoenen zitten lekker hoor.. Ik vind Young Buck ook de beste van G-Unit alleen hoe kan je zou zeggen dat Yayo goed is, heb je zijn stem wel is gehoord ik kan d'r nie lang naar luisteren veels te schor... Bij DMX is dat tenminste niet het geval... Qua beef tussen Fiddy & Game is het toch wel: G,G,G-Unot Reageren
De Huib Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik vindt er helemaal nix ok aan Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Wat vinden jullie goed aan 50 cent, ??? HELEMAAL NIKS Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik vind 50 CENT echt goed. Ik hou wel van RAP en die van hem zijn heel goed. Stoere vent met een raar verleden. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Wat vinden jullie goed aan 50 cent, ??? HELEMAAL NIKS Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Vroeger vond ik hem nog wel redelijk goed. Zijn beats waren nog wel fijn om naar te luisteren. Nu vind ik hem een beetje te geldbewust te worden door clips als Windowshopper, etc. Ja helemaal mee eens Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ze enige goede nummers waren In da club , P.I.M.P. en 21 Questions. Nu echt niks :S Reageren
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik vind 'm maar niks, hij loopt alleen maar mensen te dissen maar hij heeft wel een miljoen body-quards en hij slaapt in een kogelvrij vest. Reageren
Little Mister Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Hij is meer een R&B zanger geworden. Hij heeft zoveel gelogen. Alleen vroeger vond ik hem goed. Toen hij In Da Club maakte. Dat vind ik een goed nummer. Maar nu heeft hij het over de candyshop... Hij loopt overal met de politie, zonder hun durft hij de straat niet meer op. Ook heb ik ergens gelezen dat hij dit zei:'We hood nigga's don't talk to the police'. Zoiets was dat, en nu heeft hij overal politie om zich heen. 50 Cent aka BooBoo. Reageren
gta3 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 zeg het nog een keer 50CENT Hij loop niet steed mensen de dissen Dat is de game Maar ik vind toch dat 50cent geweldig is Waarom regeer ik weer ff omdat hij een liedje heb Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ik vind dat mensen 50 Cent niet goed beoordelen, het gaat niet altijd om hoe rijk je bent en dat je dames kan krijgen, maar het rappen gaat doordat je het verhaal van de Hood verwerkt in de rap. Ook al rapt Fiddy het meest over vrouwen en geld, hij rapt heel goed. PS: voor de mensen die zeggen dat 50 Cent niet kan rappen: kunnen jullie het beter dan? Bewerkt: 14 maart 2006 door General Lee Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik heb eigenlijk wel een beetje bewondering voor 50 cent, want zeg nou zelf: Hoeveel mensen worden er zo rijk en bekend als 50 cent zonder enige vorm van talent? @ General Lee: Ik zeg dat 50 cent niet kan rappen, bij deze. Ik kan misschien nog (NOG) minder goed rappen dan hij, maar ik word daar ook niet zo bekend en rijk mee. Van iemand die rijk en bekend is zou je toch verwachten dat ie iets beter kan dan ik. Reageren
killerfist Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 eerlijk gezegd helemaal NIKS Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik heb eigenlijk wel een beetje bewondering voor 50 cent, want zeg nou zelf:Hoeveel mensen worden er zo rijk en bekend als 50 cent zonder enige vorm van talent? @ General Lee: Ik zeg dat 50 cent niet kan rappen, bij deze. Ik kan misschien nog (NOG) minder goed rappen dan hij, maar ik word daar ook niet zo bekend en rijk mee. Van iemand die rijk en bekend is zou je toch verwachten dat ie iets beter kan dan ik. Ik denk dat dit 50 heel wat beter dan jou kan rappen.. Ik ben het volledig met GL eens, 50 kan wel rappen, het is geen 2pac natuurlijk, maar hij is niet slecht en hij heeft wel chille nummers. Ik vondt zijn vroegere nummers ook vet, maar nieuwere nummers van de Get Rich Or Die Tryin Soundtrack zijn ook wel mooi. Ik vindt wel dat 50 talent heeft, hij zou heus niet zo ver komen zonder enig talent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.