Piet-Herr Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik vind dat iedereen die een week oefent net zo goed kan 'rappen' als twee kwartjes Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Oke ga maar een week oefenen en stuur hier dan je rapsong in Ik wil het wel horen. Meschien heb je gelijk, maar ik denk dat het moeilijker is dan je denkt, als je gelijk hebt dan zou iedereen nu al beroemd zijn Reageren
Ice Cube Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 5-0 snitch stelt nix voor Wat was 5-0 cent zonder In da club ja niets dus Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Iedereen heeft z'n eigen mening. Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 5-0 snitch stelt nix voorWat was 5-0 cent zonder In da club ja niets dus Je moet toch ergens een hit mee maken? Zo is elke artist begonnen en niet alle eerste liedjes zijn gelijk een hit. @ iedereen: Waarom zou 50 zichzelf niet beschermen met een aantal cops.. Als jij bedreigt word neergeschoten te worden, waarom zou je zoiets niet doen, en al helemaal omdat je al een aantal keren bent neergeschoten. Ik kan wel heel goed begrijpen dat 50 niet dood wil.. 50 Cent heeft wel een aantal chille nummers met een lekkere beat om naar te luisteren. Ik bedoel sommige oordelen terwijl ze niet eens weten wat hij vroeger was en meegemaakt heeft.. Ik kan je verzekeren dat hij nu (dood, in de cel, of nog steeds drugs dealt) als hij geen succes had gekregen met muziek. Dit zei hij zelf namelijk ook. Eminem heeft hem die kans gegeven, nu maakt hij er gelukkig ook wat van, en ik vind het goed gelukt moet ik zeggen. Zie waar hij allemaal naartoe kan touren etc. Reageren
Yohan Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vind het jammer dat In Da Club zijn debuut was, ik vind het liedje van D12 (voor wie het origineel was) veel vetter Kick In The Door... I'f I Can't heeft die lekkere beat! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vind het jammer dat In Da Club zijn debuut was, ik vind het liedje van D12 (voor wie het origineel was) veel vetter Kick In The Door...I'f I Can't heeft die lekkere beat! Zit 50 Cent in D12? Eminem toch? Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Koop maar eens een oudere cd van hem, die zijn echt chill, de nieuwen ook! Hij heeft ook nummers zoals The Realizt Killers gemaakt, samen met 2pac, je bent heus geen ongetalenteerd rapper als je met hem samen een nummer maakt lijkt me.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Oke ga maar een week oefenen en stuur hier dan je rapsong in Ik wil het wel horen.Meschien heb je gelijk, maar ik denk dat het moeilijker is dan je denkt, als je gelijk hebt dan zou iedereen nu al beroemd zijn Het is volgens mij ook gewoon toeval dat ie beroemd is geworden. Wat anders, z'n 'talent'? Dat denk ik ten minste als ik z'n 'muziek' hoor. Bewerkt: 15 maart 2006 door Piet-Herr Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Sorry dat ik het zeg hoor, maar 50 Cent is echt wel goed in rap hoor. Dr Dre heeft hem er nog mee geholpen en Eminem ook. Trouwens hoe gaat het me je rap? Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Goed! Hate it ore love it. In Tha Club Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Sorry dat ik het zeg hoor, maar 50 Cent is echt wel goed in rap hoor.Dr Dre heeft hem er nog mee geholpen en Eminem ook. Trouwens hoe gaat het me je rap? Ik kan de woorden 'fuck' en 'bitch' al uitspreken en verder ben ik ook al heel ver met in de microfoon neuzelen, dus tot zover gaat het goed. Reageren
Yohan Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik vind het jammer dat In Da Club zijn debuut was, ik vind het liedje van D12 (voor wie het origineel was) veel vetter Kick In The Door... I'f I Can't heeft die lekkere beat! Zit 50 Cent in D12? Eminem toch? Nee, en dat zei ik ook niet... Het origineel van In Da Club was oorspronkelijk voor D12 bedoeld en niet voor het debuut van 50... 50 ''kreeg'' het dus van D12... Zit Eminem eigelijk nog in D12.. ? Reageren
Little Mister Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Hij loop niet steed mensen de dissen Haha, hij is degene die niet zonder kan dan dissen. Hij verkoopt amper als hij niet disst. Moet je kijken met hoeveel hij ruzie heeft gemaakt, dat is niet normaal. Hij heeft ook nummers zoals The Realizt Killers gemaakt, samen met 2pac Volgens mij is dat gewoon geremixed hoor. Volgens mij heeft hij echt geen nummer met hem gemaakt. Bewerkt: 18 maart 2006 door Little Mister Reageren
gta3 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Hij heeft ook nummers zoals The Realizt Killers gemaakt, samen met 2paVolgens mij is dat gewoon geremixed hoor. Volgens mij heeft hij echt geen nummer met hem gemaakt. ik ben wel voor 50cent maar hoe kom iemand aan het iedee dat 2pac met 50cent heb gerapt Hij heb geen nummer gemaakt met 2pac want 2pac was 1996(dacht ik al dood. 50cent begon in 2000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.