Bling Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik VOND 50 cent goed, de eerste paar nummers vond ik het mooist, ik vind de nummers die nu uitkomen van hem steeds minder worden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik VOND 50 cent goed, de eerste paar nummers vond ik het mooist, ik vind de nummers die nu uitkomen van hem steeds minder worden. Daar sluit ik me bij aan. Reageren
Little Mister Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Hij heb geen nummer gemaakt met 2pac want 2pac was 1996(dacht ik al dood.50cent begon in 2000 Ik zei toch ook dat het geremixed was zegmaar. Zo heb je wel meer van die nummers, ook een mixtape dat The Game met Tupac rapt. Daar sluit ik me bij aan. Ik ook, ik vond hem echt goed eerst. Vooral In Da Club dat is een nummer die nog steeds graag luister. Bewerkt: 19 maart 2006 door Little Mister Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Eerlijk vindt ik 50cent eerder een krent dan een cent. n.e.e grapje[/font] Veel te patserig die man. Eminem is veel beter naar mijn inzien Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed. Zelfs The Game kan je daarin vinden. De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over. Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik vind zelf 50 Cent's liedjes echt vet vooral deze PIMP Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed.Zelfs The Game kan je daarin vinden. De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over. Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. Ik zeg ook niet dat die wel goed zijn. Ik vind al die hiphop/rap gewoon crap. Reageren
Mpp Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed.Zelfs The Game kan je daarin vinden. De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over. Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. Kijk ik vind bij the game de manier hoe hij rapt wel gangster. Maar bij 50 niet. Maar iedereen heeft zijn eigen smaak. Want zonder Dr Dre was 50 er volgensmij niet. Reageren
Freestyle Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik vind vooral zijn beats goed uitgewerkt. Hij maakt deze ook eerst, en rapt er later bij. Zijn "muscles" zijn super-size, dat geeft hem dan ook een gevaarlijk uiterlijk G-Unit, is stuk voor stuk goed, een echte groep van qualiteit. Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Een soort maar net iets ander dan 2pac Reageren
Yohan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je kan Fiddy en 2pac echt niet met elkaar vergelijken hoor... En idd zonder Em en Dre was er geen 50 Cent... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.