Jump to content

Wat vinden jullie goed aan 50 cent

Recommended Posts

Geplaatst:

ik VOND 50 cent goed, de eerste paar nummers vond ik het mooist, ik vind de nummers die nu uitkomen van hem steeds minder worden.

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Piet-Herr

6

• gta3

5

• Yohan

4

• Typhoon

4

Geplaatst:
ik VOND 50 cent goed, de eerste paar nummers vond ik het mooist, ik vind de nummers die nu uitkomen van hem steeds minder worden.

Daar sluit ik me bij aan. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Hij heb geen nummer gemaakt met 2pac want 2pac was 1996(dacht ik al dood.

50cent begon in 2000

Ik zei toch ook dat het geremixed was zegmaar. Zo heb je wel meer van die nummers, ook een mixtape dat The Game met Tupac rapt.

Daar sluit ik me bij aan. ;)

Ik ook, ik vond hem echt goed eerst. Vooral In Da Club dat is een nummer die nog steeds graag luister.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

Eerlijk vindt ik 50cent eerder een krent dan een cent. :clown:n.e.e grapje[/font]

Veel te patserig die man. Eminem is veel beter naar mijn inzien 8)

Geplaatst:

Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed.

Zelfs The Game kan je daarin vinden.

De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over.

Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. :bonk:

Geplaatst:
Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed.

De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over.

Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. :bonk:

Ik zeg ook niet dat die wel goed zijn.

Ik vind al die hiphop/rap gewoon crap.

Geplaatst:

Kijk ik vind bij the game de manier hoe hij rapt wel gangster.

Maar bij 50 niet.

Maar iedereen heeft zijn eigen smaak.

Want zonder Dr Dre was 50 er volgensmij niet.

Geplaatst:

Ik vind vooral zijn beats goed uitgewerkt. Hij maakt deze ook eerst, en rapt er later bij. Zijn "muscles" zijn super-size, dat geeft hem dan ook een gevaarlijk uiterlijk 8) G-Unit, is stuk voor stuk goed, een echte groep van qualiteit. :D

Geplaatst:

Je kan Fiddy en 2pac echt niet met elkaar vergelijken hoor...

En idd zonder Em en Dre was er geen 50 Cent...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...