ikt Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind dat nieuwe icon van msn 8.0 niet zo mooi, wie kan me de oude sturen? (van msn 8.0) Dat met dat groene, nu heeftie het model van de oude windows messenger Reageren
Samurai Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind dat nieuwe icon van msn 8.0 niet zo mooi, wie kan me de oude sturen? (van msn 8.0) Dat met dat groene, nu heeftie het model van de oude windows messenger Uh, ik moet het logo sturen dat je lelijk vind. Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind dat nieuwe icon van msn 8.0 niet zo mooi, wie kan me de oude sturen? (van msn 8.0) Dat met dat groene, nu heeftie het model van de oude windows messenger Wat bedoel je daaarmee? Of iemand de oude msn 8.0 kan doorsturen? Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 De icoonen zijn terug gelijk windows messenger. Maar het design is wel een pak beter. En hij is naar Windows Vista's uiterlijk gebouwt. (Ik ben een betatester) Wie is dat hier nog allemaal? Reageren
ikt Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Ikke, alleen is dat icoontje op het bureaublad lelijk Het ''oude''icoontje is veel mooier. Maar het programma ziet er gelikt uit Bewerkt: 3 maart 2006 door ikt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hoe ziet het icoontje op het bureaublad er dan uit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.