Talietje Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 kan je een politie uniform krijgen met een cheat? Reageren
quinton Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 nee, alleen via een van de vriendinnetjes Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Niet dat ik weet, volgens mij kun je die alleen krijgen als je Barbara date in Las Venturas. Lees hier er meer over! Reageren
Talietje Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 bedoel je barbara in dessert? ik heb er al eens een paar keer met gedate . Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Barbara Schternvart Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60&: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je warderobe BRON: WikiGta Je moet dus 100% hebben dus meer daten..... SilverDust Bewerkt: 3 maart 2006 door SilverDust Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 mischien heel mischien leg het erg in gta SA in een gevannis of zo Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ehmz dat ligt echt niet in een gevangenis. Eerder in een politebureau. Maar, je krijgt het ALLEEN als je 100% hebt gedate. SilverDust Reageren
Talietje Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 is dat dan een mooi pak? welk pak krijg je? -dat blauw pak van los santos -of dat licht bruine pak ? Reageren
Bling Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Dat wat jij 'blauw' noemt (Ik noem het zwart), dat pak krijg je dus. Dit pak draagt de politie in Los Santos en San Fierro ook. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ale! ik wil liever dat pak met die hoed ! Reageren
Bling Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ale! ik wil liever dat pak met die hoed ! Ja, die is inderdaad wel mooier. Mja, je krijgt nu eenmaal dat zwarte pak. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Dat met de hoed is dat van de dessert en de platteland politie. Maar je krijgt alleen het blauwe. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 welk pak vind jij het mooist? het zwarte met blauw of het licht bruine pak? Reageren
Bling Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind de lichtbruine eigenlijk mooier, maar de zwart/blauwe lijkt wat meer op een politiepak. Dus ze hebben allebei wel wat. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik vind de lichtbruine ook het mooist ( ik vind het wel grappig met hun hoedje!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.