ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hehe, Ik ga voor het blauwe De stoute-flik spelen. Reageren
quinton Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vind de blauwe het mooist! Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Maar hoelang moet je daten voordat je 100 % hebt .. En hoe kom je eragter dat je 100 % of 15 % ofzo hebt ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 En hoe kom je eragter dat je 100 % of 15 % ofzo hebt ?Je kunt je liefde chekken door het spel even te pauseren (ESC voor PC). Dan druk je op "stats" en ga je naar "Achivements" en dan ga je naar onderen en dan moet je het beeld goed volgen. Er komt dan te staan "Progress with *Je vriendin haar naam*". Daar zal het procenten achter staan hoeveel je met haar hebt.Maar hoelang moet je daten voordat je 100 % hebt .. Dat hangt helemaal van je zelf af. Meestal moet je best wel vaak daten om de 100% te halen. Ga je niet leuke date's met je vriendin doen, dan zal ze de date niet leuk vinden en gaan er procenten af. Je moet dus iets doen wat de vriendinnen leuk vinden. Je kunt >>hier<< controleren wat de vriendinnen leuk vinden. Reageren
Scooter Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 heb je hem op pc of ps2.... als je hem op ps2 hebt (is wat ik af en toe doe) dan ga ik gewoon met haar multiplayer doen... krijg ik steeds 10% er bij.. gaat lekker makkelijk... heb je zo 100% Reageren
Dago58x Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Maar bij mij staat dat niet ik doe multiplayer ik date met haar en het is de zelfde Reageren
Scooter Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 heb je hem wel op de ps2 dan? want wanneer ze thuis is kan je ook multiplayer doen.. op een console..... als je hem op de pc hebt..: heb ik niets gezegt. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 heb je hem op pc of ps2....als je hem op ps2 hebt (is wat ik af en toe doe) dan ga ik gewoon met haar multiplayer doen... krijg ik steeds 10% er bij.. gaat lekker makkelijk... heb je zo 100% dus je bedoelt als je na dat huis van haar gaat en ze is thuis dat daar een tekentje ofzo is van multiplay, en je gaat dat doen dat je dan 10 % erbij krijgt ? Maar hoelang moet je dan in die multiplay game (ofzo )zitten ? Reageren
Bling Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Maar hoelang moet je dan in die multiplay game (ofzo )zitten ? Dat maakt niks uit, of het nou 10 seconden is, of 10 minuten, dat maakt niks uit. Je krijgt zowieso altijd 10% erbij, per multiplayer game. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Trouwens een vraagje: Kan je net als bij VC met in police suit zonder sterren naar de legerbasis? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Trouwens een vraagje: Kan je net als bij VC met in police suit zonder sterren naar de legerbasis? Nee, in San Andreas is dat helaas niet mogenlijk. Dat politie pakje is gewoon een sierpakje, het heeft niet een bepaald functie. Mocht je wel naar de legerbasis gaan met het politiepakje aan, dan zullen er gewoon 5 sterren in beeld komen. Dus pas op Goliat, anders heb je de politie op je hielen!! Reageren
Stan O. Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 ik wil graag ook z´n politiepak ik heb gta op de ps2 en als ik multi-player wil doen is het altijd mission faild hoe moet ik die missie halen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Het beste is het gewoon om te daten met Barbara Schernvart. Je moet heel vaak met haar daten. Maar dat is niet zo'n probleem. Koop het savehouse dat in het dorpje waar Barbara woont, je kunt nu een date starten. Als je een date hebt gedaan, dan save je. Je moet nu wachten tot de volgende tijd, je kunt bijvoorbeeld wel 2x saven en dan wachten totdat het weer het juiste moment is om te daten. Je kunt nu sneller daten en het politiepak sneller halen. Reageren
RogierS. Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Bedoel je als je al multiplayer doet of als je met multiplayer wil daten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.