enrico Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 hallo iedereen: K ' heb een vraag .. Ik ken GTA SA nog niet helemaal vanbuiten. Maar als ik iets tegen kom ken ik het wel. Maar ik weet niet in welke stad ik zit. Nou zit ik met het volgende... Ik zat overlaatst nog in de policie center maar ik zou graag weten van welke stad.Er staan zo 2 celwagens. ++ Weet iemand hoe ik de no flying zone herken op mijn map. Want op de kaart staat "No Flying Zone" Maar op het spel staan geen letters. Dus 1/In welke stad vind ik het politie center ?? 2/Hoe herken ik de "No Flying Zone" Op de map ?? 2/ In welke stad vind ik het politie center met de garage waar een politie man'en) werken dat is aan zo'n helicopter !!!! thanks al voor juwe begripos Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 1) in eleke stad is een politie center. 2)De "No Fly Zone" is het zelfde als Area 69, Het is aan de dessert, net onder je luchthaven. 3)Dat is het politie center in San fiero. SF is de stat links op de kaart. Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 hallo iedereen:K ' heb een vraag .. Ik ken GTA SA nog niet helemaal vanbuiten. Maar als ik iets tegen kom ken ik het wel. Maar ik weet niet in welke stad ik zit. Nou zit ik met het volgende... Ik zat overlaatst nog in de policie center maar ik zou graag weten van welke stad.Er staan zo 2 celwagens. ++ Weet iemand hoe ik de no flying zone herken op mijn map. Want op de kaart staat "No Flying Zone" Maar op het spel staan geen letters. Dus 1/In welke stad vind ik het politie center ?? 2/Hoe herken ik de "No Flying Zone" Op de map ?? 2/ In welke stad vind ik het politie center met de garage waar een politie man'en) werken dat is aan zo'n helicopter !!!! thanks al voor juwe begripos 1. Elke stad heeft een politieburau, in Los Santos is dat Pershing Square (waar je Jeffrey... ik bedoel OG Loc moet ophalen tijdens de missie "OG Loc" van Big Smoke.) Waarschijnlijk is dit het politieburau waar je was. 2. Als je met een vliegtuig vliegt en je krijgt raketten achter je aan, dan ben je boven de "No Fly Zone", maar even zonder dollen. de ruimte tussen Fort Carson en Verdant Meadows is de No Fly Zone. Ook de Easter Basin Naval Base in San Fierro is een No Fly Zone, al staat deze niet zo op de kaart. 3. Los Santos PD, om er binnen te komen moet je met een politievoertuig (Police, HPV-1000, FBI Rancher, Enforcer) er naar toe rijden. Anders wordt je met een 3-sterren wanted level opgescheept. Soms staan er Mavericks en/of Dodo's geparkeerd, maar die spawnen random (het spel kiest welke voertuigen daar spawnen.) Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 hallo iedereen:K ' heb een vraag .. Ik ken GTA SA nog niet helemaal vanbuiten. Maar als ik iets tegen kom ken ik het wel. Maar ik weet niet in welke stad ik zit. Nou zit ik met het volgende... Ik zat overlaatst nog in de policie center maar ik zou graag weten van welke stad.Er staan zo 2 celwagens. ++ Weet iemand hoe ik de no flying zone herken op mijn map. Want op de kaart staat "No Flying Zone" Maar op het spel staan geen letters. Dus 1/In welke stad vind ik het politie center ?? 2/Hoe herken ik de "No Flying Zone" Op de map ?? 2/ In welke stad vind ik het politie center met de garage waar een politie man'en) werken dat is aan zo'n helicopter !!!! thanks al voor juwe begripos Praat in het vervolg ABN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.