Jump to content

zmodeler


odilio

Recommended Posts

:muur::muur::muur: ik snap er niks van die zmodeler wil niet een .dff importen het enige wat er staat is: only registered version can import file. maar hoe register je dan????? Bewerkt: door odilio
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Odilio.

Aangezien je het plaatje op je eigen computer hebt staan, kunnen wij het niet zien, zelfs niet door de Image Tags. Je moet je plaatje eerst uploaden voordat wij hem kunnen zien, hiervoor zijn een aantal sites beschikbaar, ik adviseer hiervoor Imageshack. Druk op Bladeren en kies je blaadje, en druk dan op 'Host it'.

Overigens kun je niet zomaar een plaatje naar 3D converteren, je zult eerst het model moeten hebben met een extensie als .3ds of in jouw geval .z3d. Kijk anders in het Modding forum. Daar kun je met dit soort vragen altijd terecht!

Groeten en succes, ViceAgent!

EDIT: Nou heb je je post zo ge-edit dat het een compleet ander topic is geworden! Nu klopt mijn post niet meer! Maarja eerst stond hier dus een andere vraag vandaar mijn reactie.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Oké dan! Nu kan ik je wat meer vertellen.

De melding die hij daar geeft betekend dat je de gratis versie hebt van zModeler (Opzich niet gek; die heb ik ook), en dat alleen de geregistreerde (Betaalde) versie van zModeler .dff bestanden kan openen.

Sorry, ik kan je niet helpen hoe je ze dan uiteindelijk wél kan openen. Ik ken echter iemand die dit wel kan en er een leuke tutorial over heeft geschreven: Steve M.

Succes, Odilio!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...