Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen, ik heb gta Sa op pc ik downloaden de img, noobmod v2.0, de z4 en de dakar van gtagaming.com. toen had ik een groot probleem als ik het spel opstart dan loopt de tijd heel snel!?!?!

ik heb alles van mijn pc gewist ook de extra mappen en terug geinstalleerd, zonder iets te downloaden enop het spel te zetten, en nog steeds gaaat de tijd sneller en dat bij new game???

p.s. de cd is geen kopie het is de echte versie

Geplaatst:

Verwijder gta_sa.set in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Alle instellingen worden weer normaal gezet, dus het kan zijn dat je even de resolutie en andere instellingen opnieuw goed moet zetten.

Misschien heb je een code gebruikt, zodat de tijd heel snel gaat. Misschien helpt het om de code in te voeren die de tijd sneller laat lopen: YSOHNUL. Als je deze code namelijk al eerder gebruikt had, wordt de tijd nu weer normaal gezet.

Ook komt het wel is voor dat er vreemde dingen gebeuren met de tijd nadat je de code hebt ingevoerd die ervoor zorgt dat het altijd 21.00 uur is. Als bovenstaande code niet werkt zou je daarom deze kunnen gebruiken: OFVIAC.

Geplaatst:

bedankt voor de tips maar geen van beide werkte ik heb de file eruitgehaald opgestart maar nog steeds ging de tijd dubbel zo snel met de cheats aan en af te zetten lukt het ook niet???

hoe kan dit toch komen??? ik heb er echt geen flauw benul van

Geplaatst:

Je zou kunnen proberen al je Spyware en virussen te kunnen verwijderen. Het klikt dom, maar soms kan het voorkomen. Dus geef je computer een goedde beurt en probeer er zo veel mogelijk af te halen. Je kunt ook proberen een schijf-defragmentatie te doen, nu wordt de hele schijf van je PC onderzocht en alles wordt weer op zijn juiste plaatst gezet. Je kunt Schijfdefragementatie vinden onder:

Start > Alle programma's > Bureau-associarisen > Systeemwerkstet > Schijfdefragementatie.

Ik hoop dat hij hiernaa weer perfect loopt en draait. Verder mocht je nog vragen hebben kun je altijd hier terecht. Maar nu duimen dat hij het doet :Y

Geplaatst:

bedankt voor de hulp maar nope niets helpt gewoon ik snap echt nie wa er is gebeurd. zelfs na defragmentatie enzo is er nog geen resultaat. is dit zeldzaam ofwat???

Geplaatst:

Ik vind dit erg vreemd, je hebt alles al geprobeerd ?

Misschien kan je beter een mailtje sturen naar Rockstar.

Hun emailadres vindt je op hun website.

Zet er ook zeker bij wat je al allemaal geprobeerd hebt.

Succes !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...