Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Ik hoop egt zoooow dat er veeel meer missies is SA komen! <_< Ik vond het best weinig in VC Jullie ook? Reageren
Eros Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) :lol: Idd was ff de naam van die missie vergeten In vc waren er best wel weinig missies jah maar ik d8 dat er 150 hoodfmissis kwamen in gta sa Bewerkt: 22 september 2004 door Gangsta¬ Reageren
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Met hoeveel % krijg keep your friends close! Of met hoeveel stunts of pakketjes! :blink: Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 dat is verschillend. als je alle hidden packeges hebt krijg je er ook een aantal % bij, en dat eld het zelfde bij de unique jumps en die missies van de politie etc. die kan je als eerst doen, maar ook als laatst. zo kan je aantal % dus verschillen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.