Markolie Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Deze heb ik op een site gevonden het zijn hele leuke plaatjes dan hoef je geen Left En right voor codes daar staan maar deze plaatjes: Xbox: Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen het is wel van andere site Zeg maar als jullie die van andere nodig hebben zoals PS2 ik weet niet of die er zijn Als jullie PS2 Plaatjes willen moet ik ff nog een keer mailen bij dit topic anders zijn er te veel plaatjes! Bewerkt: 3 maart 2006 door Markolie Reageren
VforV Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Kan het zijn dat je plaatjes het niet doen Reageren
Markolie Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hoezo bij mij zie je ze gewoon! Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik zie ze ook niet hoor Markolie.. Alleen moet ik je wel zeggen, dat het geen zin heeft om deze plaatjes hier te zetten. Wij, de wiki-crew, zetten toch geen plaatjes van andere websites op wikigta. Wij maken onze screenshots en dergelijke allemaal zelf. Heb je een idee, dan kan je dat altijd vermelden in de ideeën-bus Reageren
Markolie Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 O Oke ik wist het niet en ik zie ze wel. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik denk dat het aan jullie computer ligt dat jullie ze niet kunt zien want bij mij werkt het perfect. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Misschien dat een link naar het plaatje of de website wel zal werken. Ik ben nu wel benieuwd waarover je het hebt en wat erop staat. Misschien is het wel een goed idee en kunnen we er onze eigen versie van maken. Reageren
VforV Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik zie ze ook nog steeds niet en 'afbeelding weergeven' lukt ook niet . Reageren
Markolie Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) De link Dit is die van de PS2 en X-Box je kunt ook alleen die van X-box en PS2 Ik heb tijdje niet dit topic gelezen dus het is beetje laat Bewerkt: 6 maart 2006 door Markolie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.