Jump to content

Kan iemand me verder helpen?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet hoe het kan maar als ik het bestand open kom ik aan het begin van het spel.

dat heb ik trouwens wel vaker gehad, misschien weet iemand wat dat is?

GTAFAN

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Henk :cya:

Waarschijnlijk heeft Roel1234 het spel net nieuw gekocht. Dan heb je een nieuwe versie van San Andreas. Versie 2 dus. In deze versie kan je niet modden, het doel daarvan is zoíets als de hotcoffee mod tegen te gaan. Dus iemand die versie 2 heeft moet dan ook de savegame voor Roel halen, omdat jij wel de eerste versie van SA hebt.

Ik zal kijken wat ik kan doen, om hem te halen ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ik heb het spel ook net, of kan het ook andersom.

waar kun je trouwens zien welke versie je hebt?

GTAFAN :cya:

>>> Door Dizzee: Als je het spel net nieuw hebt, dan heb je een versie 2 van SA. Omgekeerd is het dus inderdaad hetzelfde. ;)<<<

Dan zal jij waarschijnlijk versie 2 hebben. Roel1234 zal dan dus versie 1 hebben. Dat is dus het verschil. Volgens mij kun je het verschil tussen de versies niet zien. Het spel dat €50.00,- kostte was versie 1. Het spel dat €30,- kost is versie 2. Dus zo kun je het verschil een beetje weten.

Maar ik zal met de missies beginnen!

Gehaald: FreeFall

Ik heb alleen de missie FreeFall gehaald. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. De missie beloning was Respect + en nog een leuk geldbedragje van $15.000,-. De missie Cop Wheels laat ik aan een anders over omdat ik tijd nood heb. Succes verder :cya:

Ik doe de volgende. Ik had perongelijk FreeFall savegame gedeleted. Ik doe ze dus allebeide :)

Gehaald: Cop Wheels

Ik heb geen cheats of mods gebruikt. De beloning was respect +. Verder veel succes en de savegame zit in de bijlage.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...