Jump to content

Newschopper

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb een kaart gemaakt waar de locatie van de straatraces opstaat, welke races er zijn en hoe je die voertuigen in je bezit kan krijgen d.m.v. 2 stappen die je in de legenda kan zien.

th_38128_Streetraces.jpg

:)

Er is een manier die makelijker is ..

je begint gewoon met een race en je zet die auto gewoon ik een van je garage's en de auto/vliegtuig/heli is van jou ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Dat is erg moeilijk. Een andere -ook erg moeilijke- manier is hem in de lucht kapen, ja je leest het goed. ;) . Hoe doe je dat? Zorg dat je 3 sterren politie achter je aan hebt. Ga bovenop de piramide van The Camels Toe staan, een grote piramide langs The Strip, kan niet missen. Nu zullen er dus helicopters achter je aan komen. Soms komen ze ook erg dichtbij je als je rond de top rondhangt. Als er een helicopter erg dichtbij is, aarzel dan niet om op het 'instappen' knopje te drukken. Meestal lukt dit alleen bij politiehelicopters, deze komen namelijk dichterbij. Maar soms wil een nieuwshelicopter erg dichtbij komen, en kun je die ook jatten.

Deze methode is alleen wel erg moeilijk, vooral omdat de politiehelicopters op je zullen schieten en swat agenten op het dak zullen afzetten. Zorg dus dat je een kogelvrij vest aanhebt, vol health en wat goede wapens. Succes!

Geplaatst:

Zo ken ik ook wel een truckje:

-

Benodigdheden:

- 4 Politie achter je aan.

- Een buldozer

- De hangar van het vliegveld Verwant Meadows.

Volgens mij lukt dit niet, maar er is nog wel een ander truckje. Heel uitgebreidt. Ga naar het vliegveld Verwant Meadows. Zorg dat je 4 polities achter je aan krijgt. Nu komt de Newsshopper ook, hij wil proberen een live verslag van deze misdaad te maken. Schiet hem uit de lucht. Dieuw hem met de buldozer in je hangar. Nu laat je de hangar sluiten en je saved hem. De politie is weg, de Newshopper is gerepareerd en je kunt hem nu weer uit de hangar dieuwen. Nu is de newsshopper van jou :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...