keepy Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Ik heb nogal wat problemen met mijn video kaart; Het is een Leadtek Winfast A250LE (NVidia GForce 4 Ti 4200 128MB Pixel 1.1 en Vertex 1.1) 1. Ik gebruik nu LeadTek drivers omdat ik, wanneer ik ForceWare drivers (die van Nvidia) gebruik me muisaanwijzer vast vriest (zie 3). 2. Probleem met de leadtek drivers: M'n Spellen zoals Lord of The Rings Battle For Middle-Earth crashen soms door een Video Failure. 3. Probleem met de Nvidia drivers (denk ik): In spellen zoals De Sims 2 bevriest soms mijn muisaanwijzer. Als ik mijn muis beweeg zie ik nog wel knoppen highlighten. '' Nogal ingewikkeld dus '' Mocht iemand deze problemen ook gehad hebben en een uitweg gevonden hebben, meld het ff!!! Wat heb ik al geprobeerd???: 1. Video ''Snelheid'' naar Normaal zetten. 2. Oudere drivers van Nvidia proberen. 3. Oudere drivers van Leadtek proberen. 4. Windows opnieuw installeren. Tips?? MELD HET A.U.B.!!! Bewerkt: 3 maart 2006 door keepy Reageren
X-TX Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Als je je Windows opnieuw hebt geïnstalleerd. En het probleem komt opnieuw. Houd dus in dat het aan je hardware ligt en niet aan Windows. Ik heb op dit moment even geen tijd om meer over te zeggen i.v.m mijn forum upgrade en skin dat naar de knoppe is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.