Follow Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hallo, Ik zag een keer ergens wmp11. Het was niet de echte, maar iemand had dat gemaakt, het leek erop. Maar waar download ik hem, het is geen skin, want die heb ik al. Ik had hem ook een keer, maar ben ik kwijtgeraakt Wie weet waar ik hem vind?? Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het was niet de echte? Illegale troep of warez? Of waar moeten we aan denken? Want...wij weten natuurlijk niet wat het is. Reageren
Follow Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Iemand het dat gemaakt, een soort remake, ik weet ook niet echt of het illegaal is maar volgensmij niet, want hij zette ook reclame erin van zichzelf, dat zag ik oten ik hem nog had Reageren
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Dan lijkt het er niet op dat het de echte WMP11 is. Misschien heeft hij dingen van 10 veranderd?! Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb die versie ook gehad. Je kan hem hier downloaden!!!! Reageren
Follow Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ja, die zocht ik, hartstikke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.