Dago58x Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Ik had een vraag over deze missie.. Toen CJ En Big SMoke ging praten Zij big smoke wat en toen ging hij dood Maar toen Tenpenny Kwam,Warrom wou hij nou Big Smoke's geld Hij is toch al dood.. En warrom wou hij dat grote ding nou ontploffen.. Alvast Bedanktt.. Ik wil nog ook iets vragen maar als jullie het willen doen Kunnen jullie de verhaal Van de Missie End of the line schirijven voor mij Wat er gebuert op het begin in cutscene Waar CJ naar toe gaat.. Dago58x Bewerkt: 3 maart 2006 door Dago58x Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Veel leesplezier, niet alles klopt, ik vergeet het te snel, excuses daarvoor. Oke, het begint allemaal als je het 'drugshuis' van Big smoke moet binnen vallen. Je moet je schietend door 3 etage's werken en eenmaal op de 4e kom je big smoke tegen. Uiteindelijk zul je Big Smoke moeten vermoorden, Tip: Steeds op zijn hoofd schieten, en op één plek blijven zitten, hij loopt rondjes. Dan loopt CJ, naar Big Smoke toe, hij vraagt: CJ: Hey, Big smoke, waarom heb je dit gedaan? BS: Voor het geld, voor het geld. (Tenpenny heeft hem overgehaald) Sorry, maar de rest herinner ik me niet meer, als Big smoke dan uiteindlijk het lootje heeft gelegd, komt agent Tenpenny binnen. Met een vuurwapen bedreigt hij CJ, en CJ zal geld in de koffer moeten, doen. Ik geloof dat agent Tenpenny, met al dat geld het land wil verlaten, zonder dat de mensen te weten komen dat hij verantwoordelijk is voor de rellen. Als Tenpenny weggerent is, laat je het er niet bij zitten! Je moet alle 3 de afdelingen, weer ''uitmoorden'' deze keer in 8(?) minuten, en je krijgt een brand blusser om allemaal brandjes te blussen, heftig! Als het je gelukt is buiten te komen zal Tenpenny in een brandweer auto stappen, Sweet wil hem niet laten ontsnappen, en kan nog net de ladder vastpakken, van de brandweer. Dan zul jij Tenpenny moeten volgen, op den duur komen er agenten, uit de brandweer auto, die Sweet er proberen af te gooien. Jij zult met je auto, onder de ladder moeten gaan rijden, zodat Sweet op de moterkap van je auto kan springen. Dan kruipt Sweet achter het stuur en moet je allemaal Polietie auto's neerschieten, houd je gedachten er wel bij! Dan vlak bij Grove Street, op de viaduct, kan Tenpenny de bocht niet meer goed doorkomen, en valt met brandweerauto naar beneden Schreeuwend om hulp komt Tenpenny uit de auto, maar alleen jij, Sweet, en je zus zijn er, dan weet ik het niet meer of tenpenny word doodgeschoten, of dat hij aan zijn verwondingen doodgaat. Als Tenpenny dood is, hebben jullie zin in eten Sweet en je zus lopen alvast weg, jij schopt Tenpenny nog even om, en zegt: See you again in hell, of in ieder geval zoiets. Dan weer thuis, komt de band die jij geholpen je huis binnenstormen, ze hebben een gouden plaat gewonnen! Iedereen is blij, alles is voorbij! Bewerkt: 3 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Markolie Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Nou ik snap je verhaal half... Maar 'CJ' had iets gedaan weet niet wat. Toen was Officier Tenpenny boos en blies het gebouw op dit zei tenpenny: CJ M*therf*cker i kill you ofziets (Sorry voor het taalgebruik) Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik snap je ook niet goed? Wie wou het geld hebben? Tenpenny of CJ? Dat koffertje met geld in is eigenlijk helemaal niet belangrijk in het verhaal. Tenpenny is een corrupte agent, slecht en als er geld te rapen valt, verschiet ik er niet van dat hij dat gewoon meegraait... CJ gaat natuurlijk niet achter Tenpenny om dat geld, maar hij wil hem te pakken krijg voor al de slechte en corrupte dingen die hij gedaan heeft. Zeker omdat het door Tenpenny is dat Sweet in de gevangenis is geraakt en omdat hij Big smoke en Ryder (zijn homies) omgekocht heeft om hen aan zijn kant te krijgen. Tenpenny schiet die machine kapot om CJ zo dood te krijgen, omdat CJ hem natuurlijk achter de tralies of dood wil. Reageren
Markolie Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik had dus een beetje gelijk... Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Kunnen jullie voor mij de scene laten zien van de begin en hoe CJ en BS ging praten en dan toen tenpenny kwam Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Kunnen jullie voor mij de scene laten zien van de beginen hoe CJ en BS ging praten en dan toen tenpenny kwam Als je even naar boven scrolt heb ik het zo goed mogelijk uitgelegd, het komt er op neer dat: Tenpenny Big smoke heeft omgehaald, om voor hem te gaan werken. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 BS kreeg macht drugs en alles en toen had tenpenny hem overgehaald Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Bedankt allemaal ik weet nu alles Laat dit Topic maar Rusten Reageren
Bling Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Fijn om te weten dat het je nu helemaal duidelijk is. Ik heb echter nog even van de scenes uit End of the Line een filmpje gemaakt, dus voor degenen wie het nog niet helemaal duidelijk is, kan dit filmpje nog eens bekijken. Hij komt zo online, ik moet hem nog even uploaden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Tenpenny wilde CJ bovenin dat gebouw afschieten, maar dan schreeuwt CJ opeens:"Hey Sweet!" en duikt opzij terwijl Tenpenny even is afgeleid. Oja, CJ laat Tenpenny daar liggen na het ongeluk, eerst wil CJ hem doodschieten, maar Sweet houdt hem tegen en zegt iets als: "Niet doen, nu denkt iedereen gewoon dat het een verkeersongeluk was", want anders was het weer een moord geweest. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Big Smoke zei ook:''iedereen zal één naam onthouden, en dat is Big Smoke! Reageren
Bling Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb even een filmpje gemaakt van de scenes van End of the Line, speciaal voor degene die het nog niet echt snappen wat nou precies de reden was dat Big Smoke Grove Street nou verraden heeft. Ik heb alleen de scenes er ingezet, want anders duurt het filmpje veels te lang. Hier het filmpje: Klik Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Na het filmje van Julio zal het wel duidelijk zijn dit topic kan volgens mij wel sluiten Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Julio waar moet ik drukken om de scene open te doen van die rapidshere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.