-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Altijd als ik zie dat mensen een sig gaan raten zie je bijvoorbeeld zoiets: Leuke sig, maar ik zou een ander lettertype kiezen. Goed gedaan!, alleen past het lettertype er niet bij. Ik heb het probleem dat als, de tekst er op moet, ik met mijn handen in de haren zit. Ik weet niet wat past, of mooi lijkt. Mijn vraag: Kan iemand tips geven, voor de text en/of lettertype voor je signature? Alvast bedankt! Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik maak meestal de tekst soft light.. da nschijnt het een beetje door en heeft het de kleur van de achtergrond een beetje... past het beter bij elkaar Reageren
SamShine Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 En lettertypes zijn bij Dafont en 1001fonts gratis te downloaden. Daarna plaats je dat bestand in de map: C:\WINDOWS\Fonts plaatsen. Daarna kan je ze in elk programme gebruiken! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 En lettertypes zijn bij Dafont en 1001fonts gratis te downloaden.Daarna plaats je dat bestand in de map: C:\WINDOWS\Fonts plaatsen. Daarna kan je ze in elk programme gebruiken! Dat wist ik al. Ik bedoelde meer of iemand tips heeft, hoe je zeg maar kan zien, of een lettertype er wel of niet bij past. Dat is mijn probleem namelijk, soms zeggen mensen: ''dat lettertype verpest je signature'' Daarom wil ik weten wat wel of niet past, of misschien bij welke onderwerp een bepaald lettertype past. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Maak je een grungy signature, dan kun je het beste een beetje grauwe lettertype nemen. Iets spannends zeg maar. Maak je een abstracte signature, dan kun je het best een fantasie achtig lettertype nemen. Maak je een strakke zakelijke signture, dan kun je het best zoiets als lettertype (Arial) nemen. Of je neemt iets anders. Zorg in ieder geval dat de lettertype niet overdreven raar is, maar er gewoon professioneel uit ziet. Dit zijn zo'n beetje mijn tips. Good luck. Edit: Wat ook altijd handig is, is een lettertype gebruiken die met het thema te maken heeft. Stel dat jij een spiderman signature maakt, dan kun je misschien de officiële spiderman letterype nemen dat past er namelijk ook bij. Bewerkt: 3 maart 2006 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.