Synchro Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 It is of barcelona. Echt : Soort Verlaten : Reageren
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Kun je vertellen wat je eraan gedaan hebt? Nu heb je volgens mij alleen een kleurlaagje erover gedaan, een gebrusht. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 De echte is veel mooier. 7/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Kun je vertellen wat je eraan gedaan hebt?Nu heb je volgens mij alleen een kleurlaagje erover gedaan, een gebrusht. 10 layers , niet veel dus. Een overlay , een apply image , een sharpen , een Levels > verandertkleur , brush . Naja , ik ben ook nog maar een noob in Photoshop .. Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 als het zo verlaten is wat doet die gast onderin het plaatje daar dan ik vind het niet zo mooi. 7 Reageren
Svenie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind de kleuren verbeterd. Ik geef je een 8 . Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Om eerlijk te zijn, valt me het veld nogal tegen! Maar de tribunes zien er goed uit, ik vind het resultaat best netjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.