Jump to content

gta vc start niet

Dj-GTA

Recommended Posts

ik weet niet of het heir horot maar toch post ik het even hier nou mijn gta vc start niet meer omdat mijn play cd kapot was kon ik dusn iet spelen dus ik had hem gekopieert bij een vriend van me lukte het dus k ook geprobeert maar lukt niet waar kan het aan liggen? oja btw me vriend had gwn de clean versie erop staan dus niet een emt crack

Delen op andere websites

ik weet niet of het heir horot maar toch post ik het even hier nou mijn gta vc start niet meer omdat mijn play cd kapot was kon ik dusn iet spelen dus ik had hem gekopieert bij een vriend van me lukte het dus k ook geprobeert maar lukt niet waar kan het aan liggen? oja btw me vriend had gwn de clean versie erop staan dus niet een emt crack

Goed, jouw eigen Play-Cd is kapot, je hebt hem dan gekopieert bij een vriend van je.

Kopieeren/branden, is dus illegaal, en je mag dit ook niet op dit forum bespreken.

Aangezien jouw play-cd kapot is, en je genoodzaakt, was hem te branden, mag het denk ik wel. (Verbeter me als het niet mag.)

Je kon hem ook weer kopen, maar dat laten we even achterwege.

Geeft hij ook een fout aan?, dat je de juiste CD erin moet doen bijvoorbeeld?

Misschien kun je nog iets proberen met DAEMON TOOLS, dat is een progamma, waarmee je je de pc eigenlijk een beetje voorliegt, de pc denkt dat er een cd inzit, maar dat is niet zo, zo kan je zonder cd, bepaalde dingen instaleren zonder CD.

Als ik zo zit te kijken, kun je DAEMON TOOLS niet gebruiken, kun je wel proberen, misschien iemand die er meer van weet?

En kun je even normaal in ABN praten, ik moest het minstens 3x lezen.

En geeft hij een fout aan?, of klik je gewoon op het icoontje, en er gebeurt niks.

Bewerkt: door -Matthijs-
Delen op andere websites

Goed, jouw eigen Play-Cd is kapot, je hebt hem dan gekopieert bij een vriend van je.

Kopieeren/branden, is dus illegaal, en je mag dit ook niet op dit forum bespreken.

Aangezien jouw play-cd kapot is, en je genoodzaakt, was hem te branden, mag het denk ik wel. (Verbeter me als het niet mag.)

Misschien kun je nog iets proberen met DAEMON TOOLS, dat is een progamma, waarmee je je de pc eigenlijk een beetje voorliegt, de pc denkt dat er een cd inzit, maar dat is niet zo, zo kan je zonder cd, bepaalde dingen instaleren zonder CD.

Als ik zo zit te kijken, kun je DAEMON TOOLS niet gebruiken, kun je wel proberen, misschien iemand die er meer van weet?

En geeft hij een fout aan?, of klik je gewoon op het icoontje, en er gebeurt niks.

hij geeft gewoon niks aan nix veranderd en er komt niks in beeld van gta btw tis legaal zolang ik het niet verkoop dus het voor mezelf houw want ik heb het zelf gekopieert en niet mijn vriend

Bewerkt: door Dj-GTA
Delen op andere websites

hij geeft gewoon niks aan nix veranderd en er komt niks in beeld van gta btw tis legaal zolang ik het niet verkoop dus het voor mezelf houw want ik heb het zelf gekopieert en niet mijn vriend

Vraag maar aan BIG, het is egt illegaal(zie berigt van Matthijs). Als ik jou was zal ik gewoon een nieuw spel aanschaffen, dat is legaal en je krijgt ook geen problemen. Anders leen je van iemand de CD en installeer je hem en kun je spelen (als het niet zo is, mijn fout)

Delen op andere websites

Dat is helaas wel illegaal. Als je een back-up van je originele spel maakt is het legaal. Als je dan de CD doorgeeft of verkoopt is het wel illegaal.

-----------

Het is niet een moeilijk probleem. Herinstalleer het spel opnieuw. Dan installeer je hem met de speelcd en je die andere cd. Verder zal hij niet werken. Om het spel daarna weer te spelen of te starten heb je een crack nodig.

Crack = Warez. Verder helpen lukt dus niet.

Ach gelukkig is Bart Smit of Intertoys er nog. Het spel is in jou voordeel bepaald. Slechts €10.00,-. Dus het is best een koopje.

Dus veel succes.

Bewerkt: door Ruurd31
Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Dat is helaas wel illegaal. Als je een back-up van je originele spel maakt is het legaal. Als je dan de CD doorgeeft of verkoopt is het wel illegaal.

-----------

Het is niet een moeilijk probleem. Herinstalleer het spel opnieuw. Dan installeer je hem met de speelcd en je die andere cd. Verder zal hij niet werken. Om het spel daarna weer te spelen of te starten heb je een crack nodig.

Crack = Warez. Verder helpen lukt dus niet.

Ach gelukkig is Bart Smit of Intertoys er nog. Het spel is in jou voordeel bepaald. Slechts €10.00,-. Dus het is best een koopje.

Dus veel succes.

Hoi,

Ik hoop dat deze thread nog wordt gelezen.... Ik heb net hetzelfde probleem, met een in de winkel gekochte cd. Pas vandaag gekocht! Dus echte oplossingen zijn welkom... Ik ga niet nog eens 15 euro spenderen. Er moet toch ergens een patch zijn ofzo???

Groetjes

Delen op andere websites

Als je 'm vandaag hebt gehaald, moet je 'm gewoon terugbrengen.

Verder raad ik jullie aan GEEN vragen over warez etc te vragen, want dit kan een warn/ban opleveren... En een kopie van de cd werkt trouwens niet, rockstar heeft de cd nog wel een beetje beveiligd ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...