Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind deze allemaal heel mooi. Mooie brushes, mooi ingeblend, mooie border. Alleen de tekst mag van mij wel wat duidelijker. 8,5/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Er mooi gevuld en mooi gemaakt! een 8,7/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind ze prachtig, ik geef alles een 8,8 De eerste 2 zijn extra mooi, die geef ik een 9 Erg mooie effecten hoor. Reageren
Synchro Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Comments please? Niet echts al te mooi.Ik heb veel sigs van Pro's gezien en als je met deze vergelijkt vind ik hem maar " niet mooi ". De eerste vind ik nog mooi , een 7.2 daarvoor.De rest is te druk , veel te veel brushes gebruikt. De rest is dus een 5 . Je gebruikt zelf ook veel die overlay , bij het lettertype , nieuwe stijl vinden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.