lordremy Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 dit is volgensmij de allerlaatste missie (ik haal em niet) heef iem tips? ik krijg mijn auto niet onder sweet voor ie valt. Reageren
Sunray Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik heb wel een idee voor je wanneer je hem moet redden voor hij valt moet je tegen die brandweer duwen en sweet valt op de auto en dan moet jij schieten aan flieken tot hij van een brug valt en dat is inderdaad de laatste missie Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het is de bedoeling dat je met de motorkap van de Feltzer onder sweet gaat rijden en met dezelfde snelheid gaat rijden als de ambulance. EDIT: Brandweerwagen bedoel ik natuurlijk Ik had er de eerste keer ook problemen mee, maar als je het doorhebt, is het zo gebeurd. Reageren
lordremy Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 wow jullie zijn snel:p dank je voor de tips ik ga em morgen weer proberen! Reageren
Svenie Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het is de bedoeling dat je met de motorkap van de Feltzer onder sweet gaat rijden en met dezelfde snelheid gaat rijden als de ambulance.Ik had er de eerste keer ook problemen mee, maar als je het doorhebt, is het zo gebeurd. Sorry Dizzee maar bedoel je niet de brandweerwagen . >>> Door Dizzee: Ja, inderdaad. Ik had mijn post al ge-edit. Het wordt laat. <<< Reageren
lordremy Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 gehaaaaaald!!!!!! dank jullie voor de tips allemaal en het is tog egt een brandweerwagen hoor:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.