111222333999 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 hoi evribody!!!! id deed die missie van mad dog en die sprong tevroeg en ik heb gelezen over een riot cheat en ik wil weten wat het is want ik kan die cheat mss nog is doen he en moet ik helemaal opnieuw beginnen HELP ME PLEEEEEEEEEEEEEEEs Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Kijk eens Hier ! <- Klik. Ps Welkom op het Forum. Rare naam . En dit kan beter in San Andreas General. Kan een Moderator dit even Moven? Tales Bewerkt: 3 maart 2006 door .Tales. Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 De cheats vindt je op die pagina, de riot cheat is niet een leuke cheat, iedereen gaat vechten op straat, het wordt een grote chaos op straat, iedereen vecht. Ik raad deze cheat niet aan!! Save je game nooit na die cheat.. bij de VC versie kan je hem dan niet meer uitzetten.. bij SA heb ik nooit geprobeerd. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Als madd dogg inderdaad te vroeg is gesprongen, heb je inderdaad al de riot-cheat gebruikt. Zie de uitleg van de cheat in de berichten hierboven. Hierbij wil ik toevoegen dat je de riot-cheat nog zoveel keer mag gebruiken; uitzetten gaat niet en moet ik met grote spijt zeggen, dat je wellicht een nieuwe game zal moeten starten. Reageren
Sunray Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 cheat vs cheat je kunt de tijd trager laten gaan helpt dat niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Of hij nu sneller gaat springen of trager, springen zal hij toch doen. Zolang de riot-cheat aanstaat, kan je de missie niet halen. Reageren
Sunray Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik doe die cheat nooit hoor en ook nooit gedaan ik vind het maar een domme cheat hoor als ik het zo hoor Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb die cheat nooit gedaan. Want ik heb die missie al gehaald. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Jongens 111222333999 heeft mij een pm gestuurd en gevraagd hoe alles zit dus ik heb hem alles uitgelegt dus laat dit topic maar rusten voordat dit een spamtopic wordt. Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 je kan alle cheats gebruiken alleen met de riot cheat moet je oppassen als je die gebruikt en opslaat kan het zijn als je weeer wilt loaden dat je game dan helemaal weg is dan zit er een soort error in dus pas er mee op! Reageren
KillerR Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Na de missie RIOT (Return to Los Santos) is de code ook aan maar je kunt hem dan weer uizetten door de riot cheat te doen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Nee die riot is van de verhaallijn houd pas op als je de laatste missie doet. Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Na de missie RIOT (Return to Los Santos) is de code ook aan maar je kunt hem dan weer uizetten door de riot cheat te doen De riot cheat en de riot in de verhaallijn, zijn eigenlijk helemaal anders. Ze stelen spullen van de huizen, brandjes en allemaal huizen waar rook van af komt. Ik snap helemaal niet waarom je dat ineens ook, het heeft niks met de missie van Madd Dog te maken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Mischien heb je wel gelijk. Wat heeft een cheat met rellen te maken met een missie dat je iemand moet vervoeren. Maar ja ik hoef me geen zorgen te maken. Ik heb die misise van Mad Dogg al gehaald. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Wat heeft een cheat met rellen te maken met een missie dat je iemand moet vervoeren. Nou, als je die cheat doet. Zal Madd Dogg te vroeg springen van dat hotel. Tijdens die missie mag hij niet te pletter vallen, maar als je die cheat doet voordat je de missie Madd Dogg, valt hij wel te pletter. Dus kan je helaas die missie niet halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.