Achille Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Dit is eigenlijk om te showen en om te vragen wat ik in het midden moet maken want dat weet ik niet :S Me eerste Lay-out dus moet nog wat veranderen denk ik maar het gaat de goede kant op edit: FAQ is nu Downloads geworden Bewerkt: 3 maart 2006 door Achille Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 je zou daar in het midden een tekst vak kunnen make wat vast is gemaakt met van die draden aan de rest... hier een voorbeld met paint gemaakt http://img482.imageshack.us/img482/1658/whaha4ld.gif Reageren
Achille Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Haha zou best kunnen Maar ik weet niet wat er zegmaar nog hoort.. Niet om mee te versieren Maar een tekstvak ofzo..? of kwenie? Mischien weet iemand wat er bij een site hoort.. Update: Bewerkt: 4 maart 2006 door Achille Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ziet er netjes uit. Die update is echt vet man. Kan niet wachten toch we het echt kunnen gaan gebruiken. Reageren
Synchro Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ziet er op msn al goed uit aosl ik op msn he gezegt (K). Maar alleen , linksbovenaan dat moet weg anders moet je het aan de andere kant ook doen Reageren
Achille Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Nog rates van de laatste update? Reageren
SamShine Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Nog rates van de laatste update? Ja, hierzo is die: Hij ziet er GEWELDIG uit, echt serieus prachtig! Misschien iets meer details, meer kan ik er niet over zeggen! een dikke 9,5 Nog een vraag; waarneer komt jullie site online? Reageren
Upstream Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Opzich is het een prima layout, maar nu veder. Kan je het slicen, coderen, mouseovers maken enzovoort enzovoort. En bedenk ook dat niet iedereen dezelfde schermgroote heeft. Hoe ga je de ruimte om je lay-out opvullen? Ik wil jullie niet pesten ofzo, mij lijkt het een mooie layout, maar dat zijn gewoon dingen waar veel designers die geen verstand van html hebben op vast lopen. Iig succes met jullie website . Reageren
Achille Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Dat kan nog wel even duren want Bradley H. (de sponsor) die heeft wat onenigheden met zijn sponsor Dus mischien komt de site tijdelijk op een andere host maar ik heb nu nog geen idee @Upstream... -supremecars- helpt me met slicen en dat dus dont worry Bewerkt: 7 maart 2006 door Achille Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Mooi Achille!! Cker voor je eerste layout..Mooie kleuren goeie combinatie.. een 7/10 Ik zou eigenlijk niet echt weten iets voor in het midden srry !Maar heel netjes gedaan.. Keep up the good work Gio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.