Dizzee Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Rate mijn signature die ik nu heb. Zeg wat je er mooi aan vindt of wat juist niet. Tips en verbeteringen zijn altijd welkom. Ik hoor het graag. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind dat linker spidermanhoofd niet zo mooi. Die rechter wel met die lijnen. De achtergrond vind ik wel heel mooi en die border vind ik heel leuk gedaan. Hoe maak je eigenlijk zo'n border? 8/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hoe maak je eigenlijk zo'n border? Ik weet hoe je zo een border maakt , ook Dizzee maar kom . Eerst maak je een patern ; Start een new 8x8 pix transparant . Neem de pencil tool , zoom het transparant in en kleur het zo [ je mag kiezen welke kleur ] : .. Ga naar Edit - Define Pattern , geef het een naam en sla op. Ga nu naar je sig , doe Stroke - 1px - zwart of wit ( maakt nie uit ). Vervolgens op Ok. Ga dan meteen naar Layer - Layer Style - Pattern Overlay en kies het pattern dat je gemaakt hebt , en vervolgens op ok. Normaal moet het zo lukken . Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 knap gedaan. ik vind hem niet zo mooi, maar smaken verschillen. 8 Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind hem n iet mooi de rechter spiderman wel, maar die voor is echt met witte strepen Ook is je naam niet/niet goed te lezen. De rand is wel weer leuk ( hoe noem je zo'n rand? ). daarom een 6,3/10 Miss. het witte weg halen en een andere lettertype dan is het een 7 waard. Hoger kan ik er niet voor geven. Reageren
Goliat Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 De linker spider man is niet zo mooi, je moet 'm wat vager maken. Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Nieuwe signature: Rate plz. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Er mooi! Goede kleur combinatie enz enz en ook een hele mooie render een 9,3/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik zei je vanochtend al dat ik dit een hele mooie signature vind, maar ik doe het hier nog maar een keer . Echt deze is echt mooi, die kleuren, je naam, alles klopt gewoon Rate 10/10. Ja, een 10 omdat ik totaal geen aanmerkingen heb.... Trouwens, ik heb ergens gelezen dat je gezegd hebt dat hier geen pro's op het forum zijn.... Daar geef ik je geen gelijk in Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Lol, thx voor het compliment. Dat heb ik inderdaad gezegd, maar dan bedoelde ik echte pro's. We hebben hier wel pro's in sigs maken zoals Arjen en .Levi (mijn mening). Ik zeker niet. Toch bedankt voor de 10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.