Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Mijn MTA Client geeft bij alle servers aan dat ik een trainer heb: Disconnected: Suspected trainer usage. (Delay = 10 sec) Ik heb helemaal geen trainer, wat kan ik hier tegen doen? Bewerkt: 4 maart 2006 door Thabit Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Dat heeft MTA:VC wel vaker, ik heb het ook een keer gehad. Het enige wat je er tegen kunt doen is opnieuw connecten Reageren
Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Dat heb ik 5 keer gedaan, en hij deed het steeds niet, nu krijg ik die fout al bij het inloggen Reageren
Arjen Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Gewoon ff al je progje's uitzetten zoals MSN ed. Reageren
Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Moet Norton Internet Security dan ook uit? Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Probeer het, werkt het niet? zet je het weer aan . Ga even na of je niet een gepatchte VC hebt, of zet je versie op 1.1 . MSN en dergelijke uitzetten wil ook nog wel is helpen. Reageren
Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Probeer het, werkt het niet? zet je het weer aan .Ga even na of je niet een gepatchte VC hebt, of zet je versie op 1.1 . MSN en dergelijke uitzetten wil ook nog wel is helpen. Ik heb de originele, en mijn versie staat ook op 1.1, ik zal zo even proberen zonder Internet Security . edit^^ Het werkt niet, ik ga MTA nu even opnieuw installeren . edit^2^ Helpt ook niet, ik begrijp het echt niet waar het aan ligt! Bewerkt: 4 maart 2006 door Thabit Reageren
Joriz Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Je moet geen programma's hebben open staan die woorden hebben zoals cheat en hack. Gewoon effe al je progjes afsluiten (virusscan kan prima doordraaien). Daarna kan je wel doorspelen. Om MTA VC te spelen heb je een schone installatie van GTA Vice City nodig. Reageren
Thabit Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik heb dit ook heel vaak...Zet gewoon xfire en msn uit... dan doetie het... greetz, crazy ceezy ps. je kunt fraps wel aan laten staan... en je virus scanner... Ik heb geen Xfire . En MSN uit heb ik ook al geprobeerd. @ Joriz, ik heb naar mijn weten echt niks aanstaan met dat soort woorden er in, het enige wat ik aan had staan was het programmatje van mijn webcam! Reageren
NBgangsta Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ik had wel een trainer, niet aanstaan maar had toch een disconect. K'heb de trainer geuninstalled, het gebeurt nu minder vaak. Effe testen met msn. Bewerkt: 23 maart 2006 door NBgangsta Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik doe het gewoon via het topic, maar het is niet de oorzaak dat hij dat zegt. En haal het effe weg wil je. Reageren
ACID Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik heb dit probleem ook gehad, ik had veel auto mods en andere mods, toen had ik die mods verwijderd en toen kon ik weer spelen, misschien help dit ? Reageren
Caltson Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik heb dit probleem ook gehad,ik had veel auto mods en andere mods, toen had ik die mods verwijderd en toen kon ik weer spelen, misschien help dit ? ik heb dit kunnen verhelpen door VC opnieuw te instaleren in andere map(zelfgemaakt). zo heb je een game voor mods en een ander voor multi theft auto LET OP! De game wordt wel 2X geinstaleerd dus zie dat je genoeg MB's hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.