AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Rate maar Het is zonder shape anders was hij lelijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Bij dat ajax logo zit er nog wat wit bij de D en de A's van Ajax. Alleen de achtergrond is niet zo mooi. Download wat brushes op www.deviantart.com En misschien vind je nog een leuke font op www.dafont.com Succes nog met Photshoppen Reageren
Velaro Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik wil je sig niet afkraken maar ik vind hem echt niet mooi De logo's zijn nogal uitgerekt en wazig...En ik zou een andere brush pakken,die vind je op de site die Ferre heeft gegeven Een mooi lettertype vind je op dafont.com Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik weet niet hoe lang je bezig bent met photoshop maar deze vind ik niet mooi. het past niet echt bij elkaar. 6.5 Reageren
Goliat Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Alleen het ajax logo al maakt de sig mooi!! Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik vind hem niet zo mooi..Want bij dat ajax logo zit er in de letters nog stukjes wit.. En de kleuren combinatie vind ik ook niet echt mooi.. een 3/10 GreetZ GiO Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik vind hem niet zo mooi..Want bij dat ajax logo zit er in de letters nog stukjes wit..En de kleuren combinatie vind ik ook niet echt mooi.. een 3/10 GreetZ GiO ik ben het met je eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.