Trax Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Discussieër hier over de wedstrijden in de GGD. Gisteren zoals gewoonlijk weer naar FC Dordrecht geweest, die moesten spelen tegen GAE (Go Ahead Eagles). Met een goed gevoel ga je natuurlijk naar het stadion (sinds lang draait Dordt weer mee in de top, gedeeld tweede) FC Dordt moest het deze wedstrijd zonder de geschorste Rui Monteiro doen, jammergenoeg. Eerste helft was zeer goed van Dordtse kant, Arjan v/d Laan scoorde de 1-0. In de tweede helft zorgde Arjan voor een vrije schot kans voor Dennis de Nooijer, die 2-0 maakte. Daarna had GAE nog een penalty moeten krijgen, omdat Gérard de Nooijer vlak voor onze neus hands maakte in het strafschopgebied. Die kreeg GAE dus niet, en de 3 punten zijn voor Dordrecht, en de gedeelde 1ste plaats ook! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Misschien gaan ze promoveren naar de eredivisie ik hoop t Reageren
Trax Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Ik hoop het ook, Periode kampioen moet lukken B) Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Krijgen we me favoriete eredivisie tegen me favoriete club van de gouden gids divisie Rbc Roosedaal-Fc Dordrecht Zal toch leuk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.