Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 omdat ik met de oude matrix sig niet tevreden was heb ik er een anderfilmpje ingezet. nu heeft hij 87 frames. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hij is mooi! Helaas mag je hem niet gebruiken als Signature i.v.m. de maximale KB groote! Reageren
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Je hebt er een leuker filmpje ingezet. Alleen je ziet een beetje paars in het filmpje. En het einde van het filmpje is weer een beetje kort op het begin. Maar dat merk je niet echt, want het lijkt net alsof het filmpje helemaal niet stopt. Leuk gedaan 8,5/10 Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 dat filmpje heb ik niet zelf gemaakt. die kan je van een site halen. http://www.fortunecity.com/roswell/minneto...572/movies2.htm daar staan er redelijk wat. Reageren
Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik houd niet zo van dit soort signature's, maar een paar tips: 1^ Probeer de render bijpassender te maken 2^ Zoek een duidelijker filmpje uit De tekst past er wel perfect bij. Je krijgt van mij een 7,5! Reageren
SamShine Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ziet er mooi uit, alleen een comment; Neem een betere background[/font]. Je krijgt van mij een 8,6! Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 uuhm die background is de vallende matrix code Reageren
SamShine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 uuhm die background is de vallende matrix code Ik geef alleen tips, ik vind die background niet zo goed passen en geef als tip dat je een andere zou kunnen zoeken! Nederland is een vrij land hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.