Jump to content

End of the Line

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt 30 of 35% v/d gebieden nodig. Je kunt ook 20 gebieden veroveren, als je dat doet kun je ook deze missie starten (20 gebieden =30/35%). Als je in de marker wilt lopen bij Sweets huis komt er te staan dat je nog niet genoeg gebieden hebt. Je kunt je gebieden vergroten door ze aan te vallen en 3 waves (levels) te winnen.

Als je genoeg gebieden hebt veroverd krijg je een telefoontje van Sweet hij zal zeggen dat je genoeg gebieden hebt veroverd om de laatste en leukste missie van San Andreas te halen: End of the Line!!

>>Hier<< kun je allemaal informatie vinden over gang-terrortoriums te veroveren. Hoe je dat doe en er zijn natuurlijk ook tips. Veel succes en veel plezier!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
hallo allemaal ik heb de missie Los Desperados gedaan an nu wil ik de missie End of the Line doen maar ik heb steeds te weinig gang terrirories. Mijn vraag is dus: hoeveel heb je ong. nodig om de missie End of the Line te mogen doen?

Het maakt niet uit, je moet ze gewoon of van de Vagos of van de Ballas veroveren. Als ik jou was zal ik ze allemaal veroveren, heb je er later geen last van. Of je doet ze eerst van de Vagos, want de Vagos zijn sterker dan de Ballas.

Geplaatst:
Bij mij waaren het er om precies te zijn 19 en toen kon ik end of the line doen

Klopt. De grove-street is 1 gebied. Als je er daarna nog 19 veroverd heb je er in totaal 20 ;) . Eigenlijk bedoelde ik in totaal 20!

Geplaatst:
Als je genoeg gebieden hebt veroverd krijg je een telefoontje van Sweet hij zal zeggen dat je genoeg gebieden hebt veroverd om de laatste en leukste missie van San Andreas te halen: End of the Line!!

Nou Ruurd31 dan heb jij heel erg geluk :Y want die mag jij voor me doen, kijk maar ff mij savegameaanfraagforum

Geplaatst:
je moet de wijk east los santos veroveren. daar zit B.S.

Het maakt niet uit of Los Flores/East Los Santos Grove, Balla of Vagos territory is. Je moet gewoon 20 territories (=35%) hebben.

Zo had ik voor the End of the Line alle gebieden in East Los Santos al overgenomen, maar belde Sweet om even te vertellen dat ik nog meer gebieden moest overnemen.

Mocht je overigens tijdens de Riots nog gebieden moeten overnemen, dan raad ik aan de makkelijkere over te nemen gebieden te kiezen (Verona en Santa Monica Beach, Temple, Market en Vinewood) omdat in die gedeelten de Riot niet gaande is (tenminste niet in Richman en Vinewood)

Geplaatst:

daar heb ik helemaal niet op gelet hoeveel gangs terretorries ik had ik ging gwn 3 gang wars aan en dan ff kijken als het al kon :puh:

Geplaatst:

Toen ik de missie Los Desperados had gehaald. ;)

Kon ik al gelijk End of the Line doen. :cya:

Want ik heb die gebieden eerst gedaan. :duh:

Want als je zoals mij GEEN geduld hebt is dit de beste manier. :Y

En ik heb GTA SA net al uitgespeeld. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...