ikt Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Zelf gemaakt! Origineel: Als jullie er ook wat van bakken: laat zien! Bewerkt: 4 maart 2006 door ikt Reageren
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Er zit nog een beetje rood bij zijn achterbumper. En ik vind de velgen zien er een beetje nep uit. En die koolstofvezelmoterkap vind ik er wel mooi uit zien. En hij heeft een mooi kleurtje gekregen Ik wil het doen, maar ik bak er niks van Reageren
SamShine Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Heel mooi gedaan! Misschien had je iets betere skirts kunnen nemen en scherpere velgen! En de ramen hadden ook een ander kleurtje verdient! Ik geef je een 7,6 Reageren
ikt Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Bedankt! (tis mijn eerste) Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 hij is niet slecht, maar je moet je carbon donkerder krijgen. op chino4real.nl/forum kan je dat leren. Reageren
Backsmash Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) ff een link lijstje: chino4real een forum met beginners en gevorderden digimods tutorials van een gigantisch goede pictuner photoshop school de pictuning site van een vriend van mij verder vroeg je om wat eigen creaties... mijn eerste: 1e mijn 3e 3e mijn laatste Bewerkt: 4 maart 2006 door Backsmash Reageren
RedNeck Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 hey backsmash vette tuning waar haal je die velgen vandaan ik ben ook best wel goed in pictuning Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 dat zijn velgen van een toyota supra concept. gewoon naar auto's zoeken op google. dan kijken of je een plaatje vind in dezelfde richting als je pictune. naar de andere kant kan ook, dan spiegel je m gewoon. Reageren
meetlat Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Dit is de mijne, alleen neon wilt niet lukken kan iemand mij daar mss mee helpen??? Dit is de orginele: Bewerkt: 29 maart 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.