Crowsoul Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Ik zou zo dolgraag mijn Astra F GSI Cabrio voor de game hebben. Zelf kan ik totaal niet werken met Zmodeler. zou super tof zijn mocht iemand er zin in hebben om hem te maken. T'is trouwens een mooie wagen dus t'loont nog de moeite he. Maar ja natuurlijk in 1 kleurtje en niet in de 2tone colors dat hij nu is. Ik moet de wagen nog herspuiten Hem vinden online maak ik weinig kans op gezien de wagen origineel ook niet bestaat en ik hem zelf moest bouwen Ik zou u superdankbaar zijn By the way mijn eerste modjes kan u downloaden op mijn website. http://users.pandora.be/crowsoul/ Bewerkt: 4 maart 2006 door Crowsoul Reageren
Blastov Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Er zijn maar weinig mensen op dit forum die auto's kunnen maken. Tot nu toe kan volgens mij alleen TNT complete auto's maken. By the way, leuke site alleen een beetje druk Als je nog een 2de host nodig hebt voor je mods. Klop maar bij mij aan he Reageren
Crowsoul Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Er zijn maar weinig mensen op dit forum die auto's kunnen maken. Tot nu toe kan volgens mij alleen TNT complete auto's maken.By the way, leuke site alleen een beetje druk Als je nog een 2de host nodig hebt voor je mods. Klop maar bij mij aan he THX man Weet het dat hij wat te druk is. Ben al lang es zinnes een nieuwe te maken. Maar ja tijd he. Wat het hosten betreft thx voor het aanbod Ik zal er zeker aan denken Maar ja zelfde liedje he ...... tijd tijd tijd. Zou nog zo veel willen doen he Klinkt menigt onder ons wel bekend zeker Er zijn maar weinig mensen op..... Ik ben ook es op jouw site een kijkje gaan nemen. Mooie site en idd een stuk minder druk.(zoals het hoort) Ik wil je ook ontzetten bedanken voor de tut_dff-col-txd_omzetten.doc Het is de oplossing op mijn andere vraag. De txdworshop heb ik maar waar vind ik de ander benodigde tooltjes? M.A.W. 3Ds Max DFF script van Kam COL Editor II alpha 0.4 Kan je me linken? En nu mag de topic dus ook weg. Ik bookmark je site want ik kijk uit naar de textures. Momenteel werken de linkjes nog niet maar daar maak je vast wel werk van he Nogmaals thx man. Vergeef me mijn noobgehalte op het forum hier. Ik leer snel hoor >>> Door GTA-Sheep: de 2 posten samengevoegd. Dubbelposten niet toegestaan helaas....maar welkom op het forum <<< Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Voor andere tools, moet je in de GTAgames Download Base kijken. Ook kan je natuurlijk je grootste vriend Google gebruiken, en natuurlijk op andere GTAsites Verder nog veel succes om je n00bgehalte om hoog te krijgen Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 En Crusader kan ook een voledige auto maken . Anyways: mischien kan je eens horen bij de grote broer van dit forum: Http://Www.GtaForums.com/ . Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.