Majin Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik zou niet weten waar ik het moest posten, maar ik doe het dan hier maar. Ik heb een uurtje geleden GTA 3 gekocht, waarna ik hem installeerde. Alles werkte perfect, maar m`n computer ging wat sloom(lag echt aan mijn computer), dus ik startte hem opnieuw op.. Vervolgens wilde ik opnieuw gaan spelen, maar als ik op het icoontje druk, komt er eerst dat blauwe logo van Rockstar Games in beeld, waarna hij gewoon op mijn bureaublad blijft staan. Heel raar dus, vooral omdat San Andreas het wel gewoon top doet, en GTA 3 het dus voordat ik hem opniuew opstartte ook deed... Iemand een oplossing? Alvast bedankt Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Misgien heb je geen ruimte meer op je harde schijf, als je nog wat te verwijderen hebt kan dat. Of je moet zeggen dathet daar niet aan ligt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hiervoor heb je de GTA3 patch nodig. Log eerst wel in als je wilt downloaden. Reageren
Majin Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Erg bedankt, het is gelukt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.