ACID Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 hoi, ik heb wolfenstein enemny territory en als ik heel wat XPerience heb verdient en ik ga naar een andere server dan is me XPerience weg en ook als ik mijn pc herstart zijn ze ook weg ? weet iemand of er iets bestaat dat ze gewoon blijven staan als ik naar een andere server ga of als ik me pc herstart ?? Reageren
Dfix Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 hoi,ik heb wolfenstein enemny territory en als ik heel wat XPerience heb verdient en ik ga naar een andere server dan is me XPerience weg en ook als ik mijn pc herstart zijn ze ook weg ? weet iemand of er iets bestaat dat ze gewoon blijven staan als ik naar een andere server ga of als ik me pc herstart ?? Haha, nog een noob neem ik aan? Elke server staat op zich, je houd bij sommige server je xp maar per map. Dus wanneer je naar de volgende map gaat sta je weer op 0. Maar die expoints boeien toch niet, in een war krijg je er ook geen beloningen voor ofzo hoor .. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 oke bedankt Verder kan ik er even bij zeggen, dat je wel speciale XP-save servers hebt, daar word je XP dan meestal voor 12 uur bewaard. Dus als je geen zin hebt, om steeds met 0 te beginnen, zul je steeds in de zelfde server moeten zitten, als het een populaire server is, lijkt me dat geen probleem. Zelf zit ik altijd in een server waar je XP altijd word bewaard, je kan tot 7500, dan begin je weer met 0. Reageren
ACID Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 oke bedankt Verder kan ik er even bij zeggen, dat je wel speciale XP-save servers hebt, daar word je XP dan meestal voor 12 uur bewaard. Dus als je geen zin hebt, om steeds met 0 te beginnen, zul je steeds in de zelfde server moeten zitten, als het een populaire server is, lijkt me dat geen probleem. Zelf zit ik altijd in een server waar je XP altijd word bewaard, je kan tot 7500, dan begin je weer met 0. hoe heet die server ?? en wat is de ip en poort van die server ?? Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Reageren
Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Reageren
Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Ik snap niet wat je bedoelt maar aanvaard als ik tijd heb uiteraard Wordt het sniper, of Thompson, pistol ( is noobgun ) ik met mijn grootte mond ook, wat heb ik nu weer aan men laars gelapt Bewerkt: 5 maart 2006 door Grove St. Reageren
Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Ik snap niet wat je bedoelt maar aanvaard als ik tijd heb uiteraard Wordt het sniper, of Thompson, pistol ( is noobgun ) ik met mijn grootte mond ook, wat heb ik nu weer aan men laars gelapt Haha, 1 on 1. We spelen TE_Valhalla. Met een gewone smg (thompson/mp40). Wanneer kun je? Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Ik snap niet wat je bedoelt maar aanvaard als ik tijd heb uiteraard Wordt het sniper, of Thompson, pistol ( is noobgun ) ik met mijn grootte mond ook, wat heb ik nu weer aan men laars gelapt Haha, 1 on 1. We spelen TE_Valhalla. Met een gewone smg (thompson/mp40). Wanneer kun je? Die map ken ik uiteraard weer niet Dus ik heb geen statergie, of weet de gangen niet oasis ken ik en full dump en die andere Reageren
Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Ik snap niet wat je bedoelt maar aanvaard als ik tijd heb uiteraard Wordt het sniper, of Thompson, pistol ( is noobgun ) ik met mijn grootte mond ook, wat heb ik nu weer aan men laars gelapt Haha, 1 on 1. We spelen TE_Valhalla. Met een gewone smg (thompson/mp40). Wanneer kun je? Die map ken ik uiteraard weer niet Dus ik heb geen statergie, of weet de gangen niet oasis ken ik en full dump en die andere Haha, LOL, het is een 1 o 1 map. Dus geen gangetjes en je mag maar 1 route nemen. Het gaat erom wie de meeste kills heb gemaakt. Er is geen objective enzo.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Ik snap niet wat je bedoelt maar aanvaard als ik tijd heb uiteraard Wordt het sniper, of Thompson, pistol ( is noobgun ) ik met mijn grootte mond ook, wat heb ik nu weer aan men laars gelapt Haha, 1 on 1. We spelen TE_Valhalla. Met een gewone smg (thompson/mp40). Wanneer kun je? Die map ken ik uiteraard weer niet Dus ik heb geen statergie, of weet de gangen niet oasis ken ik en full dump en die andere Haha, LOL, het is een 1 o 1 map. Dus geen gangetjes en je mag maar 1 route nemen. Het gaat erom wie de meeste kills heb gemaakt. Er is geen objective enzo.. Ik zie wel, speel liever met een groep... Die kanlt iedereen voor mij neer waarna ik er rustig langs loop Maar ik heb geen zin om alles in te stellen, maar ik hou het bod in men hoofd Reageren
Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik speel ook WSET ik heet Cobra NL of Cobra , dus als je me ziet Schiet ik je neer Ghehe, ik own iedereen op dit forum Droom verder, ik schiet je vanaf 80 km nog neer Haha, ik zal je ff ip + pw geven doen we ff 1o1'tje.. ok? Ik snap niet wat je bedoelt maar aanvaard als ik tijd heb uiteraard Wordt het sniper, of Thompson, pistol ( is noobgun ) ik met mijn grootte mond ook, wat heb ik nu weer aan men laars gelapt Haha, 1 on 1. We spelen TE_Valhalla. Met een gewone smg (thompson/mp40). Wanneer kun je? Die map ken ik uiteraard weer niet Dus ik heb geen statergie, of weet de gangen niet oasis ken ik en full dump en die andere Haha, LOL, het is een 1 o 1 map. Dus geen gangetjes en je mag maar 1 route nemen. Het gaat erom wie de meeste kills heb gemaakt. Er is geen objective enzo.. Ik zie wel, speel liever met een groep... Die kanlt iedereen voor mij neer waarna ik er rustig langs loop Maar ik heb geen zin om alles in te stellen, maar ik hou het bod in men hoofd Haha, wel een heel lang bericht nu trouwens. maar ik zat in de #5 clan van de benelux dus ik neem aan dat ik je wel own Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.