Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Ik zie wel, speel liever met een groep... Die kanlt iedereen voor mij neer waarna ik er rustig langs loop Maar ik heb geen zin om alles in te stellen, maar ik hou het bod in men hoofd Haha, wel een heel lang bericht nu trouwens. maar ik zat in de #5 clan van de benelux dus ik neem aan dat ik je wel own Nee, daar vergis je je in Maar ik speel niet met beginneners snap je, dat vindt ik zielig EDIT: hoe heet je, en welke map speel je altijd ( groep ) Bewerkt: 5 maart 2006 door Grove St. Reageren
Dfix Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik zie wel, speel liever met een groep... Die kanlt iedereen voor mij neer waarna ik er rustig langs loop Maar ik heb geen zin om alles in te stellen, maar ik hou het bod in men hoofd Haha, wel een heel lang bericht nu trouwens. maar ik zat in de #5 clan van de benelux dus ik neem aan dat ik je wel own Nee, daar vergis je je in Maar ik speel niet met beginneners snap je, dat vindt ik zielig EDIT: hoe heet je, en welke map speel je altijd ( groep ) Ik heet op dit moment uhf, gebruik deze site (en dan naar search) om iemand op te zoeken of hij speelt ofzo.. Ik speel op dit moment veel braundorf aangezien clans deze vaak kiezen voor hun war. Check deze site om te kijken op welke rang een clan staat, ik zat in n0 die stonden 5e maar zijn dood.. Jij speelt zeker alleen maar Fueldump, Oasis & Goldrush op pub servers? Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) ik heb ook nog enemy territory gespeeld, maar ik heb 7 clans waar ik inzat zien verdwijnen waarvan er 2 waren waar ik leader was. in een achtste clan ben ik gestopt met et omdat ik er geen zak aanvond en omdat ik er geen zak van kon. btw je kan ook lna 1vs1 spelen. dan kan je alleen rechtdoor over de brug, door het huisje naast de brug en op het dak van het huisje waar je spawnt. dat xp maakt niet zo veel uit. hoe meer xp hoe hoger je in de ranking staat. hoe hoger xp je hebt hoe meer van die sterretjes je hebt. dat xp laat dus zien hoe goed je in een map bent. ik heb ook nog een site met allemaal scripts. ik zal de url later posten. en misschien weet ik 2 private servers... Bewerkt: 6 maart 2006 door Backsmash Reageren
ACID Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 wat is dan de ip en host vaqn die server geef ff Reageren
Dfix Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik heb ook nog enemy territory gespeeld, maar ik heb 7 clans waar ik inzat zien verdwijnen waarvan er 2 waren waar ik leader was. in een achtste clan ben ik gestopt met et omdat ik er geen zak aanvond en omdat ik er geen zak van kon. btw je kan ook lna 1vs1 spelen. dan kan je alleen rechtdoor over de brug, door het huisje naast de brug en op het dak van het huisje waar je spawnt. dat xp maakt niet zo veel uit. hoe meer xp hoe hoger je in de ranking staat. hoe hoger xp je hebt hoe meer van die sterretjes je hebt. dat xp laat dus zien hoe goed je in een map bent. ik heb ook nog een site met allemaal scripts. ik zal de url later posten. en misschien weet ik 2 private servers... Ik heb genoeg servers waar ik referee kan worden maar lna is inderdaad een goede map maar we gebruiken liever Valhalla.. Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik heb een private, ik kan er zelf niet op. ik heb geen et meer. er zal een kennis aanwezig zijn. willen degene die er dan op willen hier posten, dan geef ik een pm met mn xfire ip en pass. Reageren
Dfix Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik heb een private, ik kan er zelf niet op. ik heb geen et meer. er zal een kennis aanwezig zijn. willen degene die er dan op willen hier posten, dan geef ik een pm met mn xfire ip en pass. Aardig van je maar we hebben genoeg private server dus we kunnen er genoeg gebruiken maar bedankt voor het aanbod.. Reageren
ACID Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 maar weet er iemand nog een paar servers waar je xp bewaard blijft zo ja : geef dan ff de ip en host Reageren
Dfix Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 maar weet er iemand nog een paar servers waar je xp bewaard blijftzo ja : geef dan ff de ip en host 1 .Ik raad je deze server aan voor beginners en gewoon een leuke gezellige server, ik speel der niet meer maar voor jou is het geweldig volgens mij. 2 .En zodra je daar een beetje owned kun je over op deze server hier zijn ze iets meer skilled, maar ik own der . De eerste is DUTCHBAT 193.238.27.184:27960 En de tweede is u|k 83.142.226.98:27960 Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Daar heb ik eens gespeeld, of ik zag mensen met die naam in hun naam Reageren
Dfix Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Daar heb ik eens gespeeld, of ik zag mensen met die naam in hun naam Ik kan helaas geen hey of hoi tegen je zeggen want ik zie zoveel Cobras dus ik weet nooit of jij het bent of niet .. Reageren
ACID Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 maar weet er iemand nog een paar servers waar je xp bewaard blijft zo ja : geef dan ff de ip en host 1 .Ik raad je deze server aan voor beginners en gewoon een leuke gezellige server, ik speel der niet meer maar voor jou is het geweldig volgens mij. 2 .En zodra je daar een beetje owned kun je over op deze server hier zijn ze iets meer skilled, maar ik own der . De eerste is DUTCHBAT 193.238.27.184:27960 En de tweede is u|k 83.142.226.98:27960 blijven bij deze 2 servers ook je XP bewaard ??? Reageren
Dfix Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 maar weet er iemand nog een paar servers waar je xp bewaard blijft zo ja : geef dan ff de ip en host 1 .Ik raad je deze server aan voor beginners en gewoon een leuke gezellige server, ik speel der niet meer maar voor jou is het geweldig volgens mij. 2 .En zodra je daar een beetje owned kun je over op deze server hier zijn ze iets meer skilled, maar ik own der . De eerste is DUTCHBAT 193.238.27.184:27960 En de tweede is u|k 83.142.226.98:27960 blijven bij deze 2 servers ook je XP bewaard ??? Bij DUTCHBAT heb je 'Campaigns' dus om de 10 maps ofzo gaat je xp weg.. En die 2e gaat je xp volgens mij weg om de map en anders ook om de campaign, mar dat xp boeit toch niet joh, maak je daar maar niet druk om.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Zo moeilijk is dutchbat niet, ik stond op de toren bij fulldump geloof ik.. en toen schoot ik ze achter elkaar af en hun zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.