Dfix Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Zo moeilijk is dutchbat niet, ik stond op de toren bij fulldump geloof ik.. en toen schoot ik ze achter elkaar af en hun zoeken Fueldump is de ergste map die er is, vreselijk. Maar inderdaad DUTCHBAT is niet al te goed, ik own ze daar 4 tege 1 maar goed ik zit nu op laptop dus ik kan nu niet ff met je spelen misschien vanavond laat en anders morge doen we ff 1o1 he dan OWN je ik. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Zo moeilijk is dutchbat niet, ik stond op de toren bij fulldump geloof ik.. en toen schoot ik ze achter elkaar af en hun zoeken Fueldump is de ergste map die er is, vreselijk. Maar inderdaad DUTCHBAT is niet al te goed, ik own ze daar 4 tege 1 maar goed ik zit nu op laptop dus ik kan nu niet ff met je spelen misschien vanavond laat en anders morge doen we ff 1o1 he dan OWN je ik. Het is dan own je mij, en idd. ik own jou met gemaak Reageren
ACID Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) nee maar ik wil ff een server weten waar je xp bewaard blijft dus zeg ff een server en de ip ervan. Bewerkt: 9 maart 2006 door spacerune Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.