clownkiller Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik heb speciaal gta sa gekocht wegens mta uit is en als ik mta opstart komt er MTA:SA-Error reporting tool MTA:SA encountered an unrecoverable error and had to exit.sorry for the inconvenience! Connecting... Error sending report!(Parsing response failed) ok(button) zoiets ziet de error eruit kan het komen omdat ik gta sa v 2.0 heb????? want als ik een save game download begint hij altijd opnieuw als het aan mijn versie ligt kan iemand er iets aan doen om hem 1.0 te maken danku voor jullie tijd... Reageren
RTS Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ja het zou aan je 2.0 versie kunnen liggen, herinstalleer GTA:SA is mijn tip. Daarna heb je 1.0 gewoon weer. Moved to MTA Help...... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Herinstalleren heeft geen effect RTS. Maar dat maakt niet, als je >>deze<< patch installeert. Wordt je versie 2 naar versie 1 gedowngraded. Je kunt nu wel MTA spelen. Deze patch is gratis en helemaal legaal. Veel plezier en ik hoop je snel op MTA te zien . Reageren
RTS Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ja dat is ook een goede optie. Ik dacht dat hij alleen SA had geupgrade met een patch naar 2.0. Reageren
clownkiller Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 dank u nu kan ik eindelijk mta: sa spelen w8 mijn savegames Reageren
T@rget Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 mooi probleem gefixt je had ook de zoekfuntie kunnen gebruiken dan was je bij mijn topic gekomen daar staat ook hoe je het op had kunnen lossen Reageren
ignace Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hoi allemaal,ik heb hetzelfde probleem en ik probeer die patch te installeren maar die server is niet beschikbaar kunnen jullie me helpen ?? alvast bedankt GR.Ignace Reageren
Azer Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja dat is ook een goede optie. Ik dacht dat hij alleen SA had geupgrade met een patch naar 2.0.GTA:SA is niet te upgraden naar 2.0 ...de officiele patch is een upgrade naar 1.1...GTA:SA met 2.0 is alleen verkrijgbaar in Amerika. Reageren
RTS Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja dat is ook een goede optie. Ik dacht dat hij alleen SA had geupgrade met een patch naar 2.0.GTA:SA is niet te upgraden naar 2.0 ...de officiele patch is een upgrade naar 1.1...GTA:SA met 2.0 is alleen verkrijgbaar in Amerika. I know, maar dat is een quote van meer dan een maand oud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.