kadee Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 hoi kan er nog iemand een tut maken voor een sig net als deze van froodoo maar nog beter waar je verschillende brushes kan zien en hoe je het allemaal doet want ik heb net photoshop en ik heb nog niet zo'n mooi resultaat want ik wille mooie sigs maken Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Heb je wel andere tutorials bekeken? Er zijn er namelijk nog meer dan alleen die van Froodooo. Ik denk eerlijk gezegt dat er weinig leden zijn die zomaar even een full sig tut maken. Dit omdat het namelijk erg veel tijd kost als je echt een goede tutorial wilt hebben. Misschien is er iemand die nu gelijk voor je bezig wilt zijn, want dan heb je mazzel. Maar kijk eerst even naar andere tutorials op dit forum als je dat nog niet hebt gedaan. Binnenkort zal ik wel weer een tutorial maken. Edit: Topic moved > Graphics Algemeen. Er worden alleen tutorials in dit sub fora gepost, verder niks. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Ik heb allerlei inspiraties opgedaan uit andere tut's, nou kan ik zonder tut sigs maken. Is het ook goed, dat ik heel uitgebreid laat zien hoe ik nu één maak? Dan wil ik nu wel aan de slag. Bewerkt: 4 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
kadee Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik heb allerlei inspiraties opgedaan uit andere tut's, nou kan ik zonder tut sigs maken.Is het ook goed, dat ik heel uitgebreid laat zien hoe ik nu één maak? Dan wil ik nu wel aan de slag. ok liever uitgebreid dan kan ik corecct zien hoe het moet Reageren
SamShine Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Je kan ook zoeken naar videotut's, dan zie je percies wat je moet doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.