Flitskikker Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Zoals de topic naam luidt: Hoe maakt je een wiki-site (net zoals wikigta)? Alvast bedankt, Flitskikker EDIT: Hij staat wel in het verkeerde subforum. Hij moest in Webdesign en programmeren en niet in software. Bewerkt: 4 maart 2006 door flitskikker Reageren
Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Website van het Wiki systeem, als ik het goed heb . Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik ga ook zo'n WIki maken op mijn site... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik snap die site niet. Waar kan ik er een maken en hoe? Reageren
Thabit Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Volgens mij moet je ergens die software downloaden, die je dan online moet zetten. Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Inderdaad en waarschijnlijk heeft je host php en mysql nodig. Reageren
Marius Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Om een Wiki te maken moet je inderdaad de software van die website downloaden en daarna uploaden. Als je dat hebt gedaan, naar de readme gaan en kijken hoe je moet installeren. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Ondersteunen deze hostsites php en mysql?: wyger.nl ripway.com Software heb ik wel gevonden Bewerkt: 4 maart 2006 door flitskikker Reageren
Upstream Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ondersteunen deze hostsites php en mysql?:wyger.nl ripway.com Software heb ik wel gevonden Wyger: ja, alleen is bijna altijd offline, niet daarop zetten. Ripway: ken ik niet, maar het ondersteunt wel php/mysql zo te zien. Het beste dat je kan doen is byethost nemen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Is bytehost gratis? Reageren
Upstream Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Is bytehost gratis? Erm...het staat zelfs in de title: .:. Byethost the No.1 Free Hosting Company on the Net .:. Best Free Hosting Service Dus ja, het is gratis Reageren
Dizcid Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 je kan ook dhost.info gebruiken erg goede host en het is gratis. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik krijg daar geen reactie op mijn aanmelding, ik heb het al twee keer gedaan. En dat is alweer drie weken geleden. Inmiddels heb ik me maar aangemeld bij freewebs.com Reageren
Dizcid Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik krijg daar geen reactie op mijn aanmelding, ik heb het al twee keer gedaan. En dat is alweer drie weken geleden. Inmiddels heb ik me maar aangemeld bij freewebs.com bij freewebs.com heb je geen php en mysql. bij dhost.info kreeg ik een reactie na 4 dagen (je moet er wel wat voor doen). je moet ook alles goed invullen. als je niks terug krijgt moet je naar het forum gaan. Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 www.100webspace.com is ook heel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.