ViceAgent Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ripway: ken ik niet, maar het ondersteunt wel php/mysql zo te zien. Ripway ondersteund geen MySQL, daarvoor moet je bij betalen, PHP wordt wel ondersteund maar daar heb je niet zo veel aan zonder MySQL, goede host, maar niet voor scripts. Overigens is de bovenstaande site niet de goede download link, het is namelijk MediaWiki waarvan je moet downloaden en niet WikiMedia, dat is gewoon een site waar al hun services op staan. Ik heb ook even de directe link opgezocht, dat is namelijk deze. Veel succes, voor help kun je altijd bij me aankloppen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Van welke type file is dat download voor een wikisite want die moet hij opzoeken maar ik vind niks. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Wiki is alleen handig als je een site wil met veel artikelen die goed gecatogoriseerd zijn, om het nou als normale homepage te gebruiken. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Kijk ik wil een wikisite beginnen voor mijn forum maar er staat nadat ik het heb gedownload om het bestand te openen moet er bekend zijn met welk progamma het bestand is gemaakt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Een wikiwebsite beginnen voor je forum?! Weet je toch wel waar je het over hebt? Wil je gewoon een vaste site maken naast je forum? Dan kan je 10x beter e107 (http://www.e107.org/) ofzoiets gebruiken, Wiki is om te documenteren, niet om een site van te maken. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik bedoel zo site als wikigta Reageren
TommieguN Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Misschien heb je hier wat aan: Fart Origien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.