Junker Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 hoe kan ik mijn parachute openen op de PC? Reageren
Svenie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Dezelfde knop waarmee je schiet.Bij mij is dat de standaard instelling dus linkermuisklik . Bewerkt: 4 maart 2006 door svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) ctrl rechts. CTRL + Links CTRL + Links is ook een schietknop. Bijvoorbeeld als je geen muis aangesloten hebt. Met muis of zonder muis is dit ook een schietknop ------ EDIT: Links is helemaal aan <- die kan van het toetsenbord. Rechts is die kant ->. Maar maakt niet hoor Henk Bewerkt: 4 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik bedoel de ctrl die rechts op je toetsenbord zit. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) hoe kan ik mijn parachute openen op de PC? De LMB knop oftewel: de linker muis knop @MoonBeam: ja sorry :$ Bewerkt: 4 maart 2006 door Curtis Jackson Reageren
Moonbeam Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik bedoel de ctrl die rechts op je toetsenbord zit. En dat is het dus niet... hoe kan ik mijn parachute openen op de PC? De LMB knop oftewel: de linker muis knop Dat is het wel maar dat is in de 1e post al gezegt Reageren
Junker Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 bedankt allemaal k was het helemaal vergeten!!! 2 u all Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.