Ruurd31 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Ik snap iets niet ik moet nog 4 oysters maar ik heb overal al gekeken. Maar ik kan ze niet meer vinden.Wat te doen? Zo ga je alle plekken waar oysters moeten liggen na, bij iedere plek waar een oyster moet liggen, maar waar je de hem al gevonden hebt, zet je een kruisje. Het duurt lang, maar op die manier lukt het denk ik wel. Slimme post, BaasB. Maar ik heb eigenlijk nog een slimme truck, dat dit helemaal niet veel tijd hoeft te kosten. Je kunt het programmaatje SAMA downloaden. Je kunt dan een savegame openen en kan het programmaatje lezen welke Oyster je vergeten bent of welke Hidden Tag. Zo kun je gewoon kijken welke mist zonder alle plekken langs te gaan. Met SAMA kun je ook chekken welke missie je mist voor de 100%. Als je het wilt hebben, stuur me ff een PM. De site waar je het kan downloaden ligt momenteel offline. Bewerkt: 23 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) weet je wat ik altijd ook wel leuk vindt.Bij de burger shot of pizza tent. Staan altijd van die mannen met die kippen costums aan. Kan je die ook ergens in het spel krijgen of kopen? Bewerkt: 24 maart 2006 door mario Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) weet je wat ik altijd ook wel leuk vindt.Bij de burger shot of pizza tent.Staan altijd van die mannen met die kippen costums aan. Kan je die ook ergens in het spel krijgen of kopen? ippencostums kun je niet kopen. Je kunt ze alleen vinden in de Burgershot of de Pizzatent. Verder kom je ze ook tegen als je een triatlon doet, dan zijn er altijd atlethen met een kippenpak aan. Dat is echt grappig Bewerkt: 24 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ja je kan ze vinden, Kan je ze ook aan hebben? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ja je kan ze vinden, Kan je ze ook aan hebben? Nee, je kunt ze niet vinden. Maar wel: Je kunt alleen mensen met een kippenpak vinden in de Burgershot of de Pizzatent. Verder kom je ze ook tegen als je een triatlon doet, dan zijn er altijd atlethen met een kippenpak aan. Dat is echt grappig Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Nee maar ik bedoel kan je die kleding aan hebben? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Nee maar ik bedoel kan je die kleding aan hebben? Nee hoor. Dat bedoelde ik hierboven eigenlijk ook al. Waarschijnljk verkeerd uitgelegt . Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Dat is jammer was wel leuk geweest eigenlijk. Maar die oysters ik kan er 2 echt niet meer vinden, hoe kan dat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Die heb je perongelijk overgeslagen, Mario! Je zult nu alle plekken bij langs moeten gaan, om te kijken of je 1 bent vergeten. Dat kost best wel veel tijd, maar dan heb je ze allemaal. Want altijd zitten er 50 Oysters in San Andreas, dus je moet er echt 1 missen . Ik kan ze zo voor je pakken, ik heb namelijk een programma waar ik mee kan zien wat je vergeten bent te pakken. Bijvoorbeeld: 4 Oysters of 4 Obs of Horseshoes enz. Dat is dus best handig en is tijd besparend. Als wil mag je je savegame wel even uploaden (bijvoorbeeld via Rapidshare.de), dan kijk ik er even in. En pak ze voor je, lekker snel Bewerkt: 25 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik speel hem voor de xbox Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Omdat ruurd het vergeten is of jij hebt het nog niet vermeld, hoef je nog zo niet te gaan reageren... Het enigste wat jij kan doen, is gewoon alle oesters nog eens afgaan en goed kijken of je er geen gemist hebt. Meer antwoorden kunnen we je niet geven. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik speel hem voor de xbox Dan kun je dit misschien eens proberen : Print dit kaartje maar eens uit: klik.Start dan San Andreas op, en ga dan iedere plek die op dat kaartje staat na, en zet er (met pen of met potlood ofzo) een kruisje als er geen oyster meer op die plek ligt. Zo ga je alle plekken waar oysters moeten liggen na. Bij iedere plek waar volgens het kaartje een oyster moet liggen, maar er geen oyster meer ligt omdat je die al gevonden hebt, zet je een kruisje. Het duurt lang, maar op die manier lukt het denk ik wel. Dat idee van Ruurd31 van SAMA was beter, maar als je hem voor de xbox hebt is dit denk ik het beste. Succes ermee. Groeten BaasBart Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Hallo allemaal, ik heb nu 2 vriendinnen.Maar kan je ookbij je vriendin in huis? En een hele groot vraag:Mijn eerste vriendin denise in los santos.Wilt naar een dansclub.Maar ze vindt het niet goed genoeg. Wat doe ik dan verkeerd? dan haal je iets te weinig punten, ik deed die missies nooit, want ik save een game eerst vlakbij als ik moest dansen wat me nooit lukte laadde ik hem opnieuw totdat ik een andere iets kreeg, bijv.autorijden Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Maar die oysters ik kan er 2 echt niet meer vinden er is er ook eentje bij easter basin die plaats waar je 4 sterrren krijgt als je daar komt. heb je die ook al gedaan? als je die ook hebt gevonden dan kan je wat baasB ook vertelde een kaartje van alle oysters die erin zitten kopieeren en dan kijken wat je al gedaan hebt en wat niet. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja het lukt me niet meer om alle oysters te vinden.maar bij mijn status staat pilot ranking:Ace wat betekent dat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.