-Matthijs- Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja het lukt me niet meer om alle oysters te vinden.maarbij mijn status staat pilot ranking:Ace wat betekent dat? Er is een handig progammatje om bijvoorbeeld alle oysters te vinden. Dit progammatje heet SAMA, als je hem wil hebben stuur ik hem wel even. Verder kun je ook hier kijken. En die Pilot ranking is je Criminal rating, hoe meer onheil je veroorzaakt, hoe hoger je rang word. Als je cheats gebruikt daalt je rang weer. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Ja maar hoe bedoel je dat in het vliegtuig, ik denk eerder dat het met het vliegen heeft te maken. Bewerkt: 26 maart 2006 door mario Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja maar hoe bedoel je dat in het vliegtuig, ik denk eerder dat het met het vliegen heeft te maken. -Matthijs-, Mario bedoeld dit keer iets anders. Pilot Ranking: Ace betekend wat anders. Dit kun je vinden bij Stats > Player en dan bijna onderaan. Dit betekend hoe je vliegkunsten zijn. Hierover is vrij weinig bekend. Als je Flying-skill helemaal vol zijn, dan veranderd het. Kun je niet vliegen, bijvoorbeeld de school niet gehaald. Dan zal hij anders zijn. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Is ace het hoogste? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Maar Ik had en vraagje op wikigta staat dat photo ops. Wie kan mijn misschien nummer 46 even laten zien? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Kijk, hier is al snel een screen. Ik zal er nog wel 1 voor je maken, een mooie nette en overzichtelijke: Bewerkt: 31 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Hij ligt toch In een tuintje? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Hij ligt toch In een tuintje? Nee hoor. Hij zweeft in de lucht voor het gebouw Hippy Shopper waar je de San Fierro Courier kan doen. Ik maak nog wel wat extra screens Mario Reageren
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Oke maar ik denk dat ik hem dan toch al heb gehad. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Kijk eens Mario, ik heb 2 screens voor je genomen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Nu weet je precies, of je hem gehad hebt of niet. Het zijn tenslotte de beloofde screens Vanaf het huis tegenover de Hippy Shopper: Klik erop voor de vergroting Vanaf het huis tegenover de Hippy Shopper gekeken door de camera: Klik erop voor de vergroting Bewerkt: 31 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Wat krijg je voor alle photo ops? Reageren
Dynamic Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Hey Mario.. Als je alle Osters en Photo Dingen en Horse Shoes Hebt dan heb je 100% anders kan je de 100% nie halen! Dynamic Reageren
~Mario~ Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Nee maar wat krijg je voor alleen voor photo ops? Als je alle oesters hebt krijg je meer sexappeal. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Wat krijg je voor alle photo ops? Nee maar wat krijg je voor alleen voor photo ops?Als je alle oesters hebt krijg je meer sexappeal. Voor alle Photo Ops krijg je bij je garage in Doherty 4 wapens dat zijn namelijk deze: Micro-SMG, Grenades, Shotgun, and Sniper Rifle Voor alle oesters krijg je: Meer sexappeal, luck (meer geluk met gokken) en je kunt langer duiken. Reageren
Sunray Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 je kunt doen alof je verpleger bent maar meer niet denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.