~Mario~ Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Maar om alle oysters te verzamelen, lukt me echt niet meer. Ik ben denk ik overal wel 3 extra keer langsgeweest. terwijl ik wel alle photo ops heb.Kan het misschien komen door cheats dat er 1 oyster niet meer is? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Kan het misschien komendoor cheats dat er 1 oyster niet meer is? Nee hoor. Meestal niet, ik zelf heb het wel gehad, dat ik gewoon het spel speelde en toe naar de oesters zocht en dat er een paar niet waren. Zelf vond ik dit vreselijk, ik moest overnieuw beginnen. Ik denk toch dat je er een paar vergeten bent, eir heb ik een paar tips voor je: Print het kaartje met de bolletjes van WiKiGTA uit (Printscreen van de kaart met de bolletjes, die plak je in Paint. Nu heb je een screenshot genomen van de kaart. Print hem uit en leg hem naast je PC met een pen erbij). Je gaat nu alle plekken langs, elke keer als je goed op de plek hebt gezocht en de screenshots van WiKiGTA goed bekeken hebt en je hebt hem gevonden of al gepakt, dan streep je hem weg. Zo ga je alle 50 plaatsen bij langs, zo vergeet je geen enkele plek en kun je ze simpel allemaal pakken. Mocht je het spel op de PC hebben (Nee toch?), dan is er een programma waarmee je kan chekken welke Oester je mist. Meer informatie? Stuur me dan even een persoonlijk bericht . Ik hoop dat het zo lukt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Nou dan ligt het toch niet aan de cheats.maar ik weet zeker dat ik alles langs ben geweest.Los santos en omgeving heb ik helemaal gezien. San Fierro ook.Las venturas zeker alles.Alle bruggen in the badlands en the desert ook.Dus ik vindt het maar vaag. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Maar ik ben nu met de missie van Robbery bezig.Maar ik deed hem in LS maar ik kwamen geen extra procent bij alleen complete stond er en ik kreeg 3000,- Hoe kan dat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Omdat de Robbery missies tellen niet mee voor de 100%. Als je deze missie haalt krijg je gewoon een bedrag, ik geloof $10.000,=. Verder kun je hier nog wat informatie over de Robbery missies vinden, wat je nodig hebt, hoeveel je moet stelen om de missie te halen. Eigenlijk is het allemaal bijzaak, maar wel leuk om te weten . Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ooh maar je hoeft het maar in 1 stad te doen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ja, je hoeft dit maar in 1 stad te doen. Je kunt het in meerdere steden doen (die missie dan), het beste is om het in Los Santos te doen. Je hoeft dan maar een klein stukje te rijden naar de rijke gebieden (oa Vinewood) in de stad Los Santos. Je kunt bijvoorbeeld ook $3000,= in Los Santos op halen, $3000,= in San Fierro en $4000,= in Las Venturas. Zo heb je bij het halen van deze missie $10.000,= opgehaald en haal je de missie. Het maakt dus niet zoveel uit waar je deze missie tot een goed einde brengt (haalt dus ). Bewerkt: 2 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik moet ook nog de vivilagante missie doen.Met dat politie gedoe. Maar ik gebruik dan meestal de cheat nooit politie achter je aan, en toch lukt het me dan niet.Ik doe het meestal met een tank Maar elke keer ontploft me tank.Iemand handige tips? Bewerkt: 2 april 2006 door mario Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Mijn gouden tip, tenminste ik gebruik altijd de minigun. Ik doe het altijd zo: Probeer de auto een eind voorbij te rijden, dan stop je, stap je uit, en knetter je met de minigun de auto neer. Je moet wel het nodige geluk hebben, soms slaan ze een andere weg in bijvoorbeeld. Als je auto haast kapot is, rijd dan even de Pay'n Spray in, je slaat hier 2 vliegen in één klap. Namelijk je ben de politie kwijt, en je auto is gerepareed. Zo doe ik het liefst de Vigilante Missions, succes! Bewerkt: 2 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Ik vind het makkelijkst om op een politiemotor te stappen met een sub-machine gun. Zodat je van achter gewoon kan knallen. Er is trouwens ook een bug waardoor je dit heel erg makkelijk kunt doen. Dat je gewoon iets te eten gaat kopen en dan gaan ze dood. Omdat je zover van ze bent, ik kan het niet echt goed uitleggen, maar je laat het spel denken dat je ze hebt gedood. @ Little Mister Je bedoelt vast deze truck/bug, heb ik gevonden met de zoekmachine. Ja idd, dat was die bug. Het is al lang geleden dat ik die bug tegenkwam dus ik wist niet alles helder meer. Bewerkt: 2 april 2006 door Little Mister Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Tuurlijk, bij deze tip hoef je geen cheats te gebruiken. Stap in de Hunter die je op vliegveld Verwant Meadows spawnt (je moet alles goud hebben), start de meteen de missie. Je moet nu auto's in de woestijn vernietigen, dit moet je 12 levels lang volhouden. Vlieg van het ene naar het andere voertuig, zo kun je ze makkelijk vernietigen. Gebruik geen rakketen van de Hunter, maar kogels van de Hunter. Deze raken wat makkelijker en richt ook makkelijker. Je kunt deze zo makkelijk halen. Verder is de moter ook handig, dan kun je er gewoon achter gaan rijden en dan schieten. Zo hoef je geen echte driveby te doen, maar dan schiet hij gewoon over zijn stuur heen. Verder moet je voor deze manier heel veel minutie hebben. Kijk maar eens, deze 2 zijn het alle makkelijkst! EDIT: @ Little Mister Je bedoelt vast deze truck/bug, heb ik gevonden met de zoekmachine. Er is een handig truukje dat werkt:1. start de missie en rij 5 meter. 2. stap uit en loop een restaurant binnen (je kan daar het beste ook beginnen). 3. wacht 15 seconden en ga weer naar buiten. 4. ga weer in het voertuig en rij weer 5 meter. (je hebt ondertussen de melding gehad dat je de criminelen hebt vermoord en de teller met doden gaat omhoog) 5. herhaal stap 2 tot en met 4 totdat je level 12 hebt behaald. Bewerkt: 2 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb hem gehaald met de code oneindig kogels. Kon ik lekker doorschieten vanaf me scootertje. Alleen mijn armor blijft hetzelde hoe kan dat? Hij wordt toch net zo lang als je health balk? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Alleen mijn armor blijft hetzelde hoe kan dat?Hij wordt toch net zo lang als je health balk? Nee, dat blakje van je Amor wordt niet zo groot als het health-balkje als die 150% is. Deze blijft gewoon zo klein als je de politie missie hebt gehaald. Je Amor wordt wel gewoon 150%, maar blijft gewoon zo klein. Je kunt nu wel meer kogels op je amor hebben, je amor is gewoon sterker geworden, maar het balkje wordt niet groter. Het health balkje wordt wel 150%, deze kun je halen door de hele verhaal-lijn "geblesseerd" (veel missies met halve health-blakje spelen) te halen. Je kunt dit "project" versnellen door de ziekenwagen missies te halen! Bewerkt: 2 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Tellen de Quenic jumps ook mee voor de 100% en wat krijg je ervoor als je ze allemaal hebt? Bewerkt: 3 april 2006 door mario Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.