~Mario~ Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Nee het is niet makkelijk.Lijkt me wel leuk zo,n hydra op je huis. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Moet je met alle vriendinnen 100% hebben om het spel 100% uit te spelen? Of krijg je daar dan wat extra,s voor? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Je hoeft de vriendinnen niet te hebben voor de 100%. Het is wel leuk om ze te hebben, want dan krijg je pakken en mooie kleren. EDIT: Chek de quote in mijn post hieronder. De pakken (foto's) en wanneer je ze krijgt. Bewerkt: 11 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) OOh maar krijg je er niets speciaals voor, of iets extra,s? Bewerkt: 11 april 2006 door mario Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Jup, als je 100% met een vriendin krijg je een pak. In de quute hieronder vind je alles hoe je ze kan krijgen en hoe ze eruit zien. Succes Mario De pakken (foto's)Het Medic Uniform: Vind je hier Het Police Uniform: Vind je hier Het pimp-suit: Vind je hier Het Gimp-Suit: Vind je hier Het Racing Suit: Vind je hier De Rural Clothes: Vind je hier. Wanneer krijg je de pakken? Het Croupier-Suit: Dat vind je hier. Deze hangt in je warderobe na de missie "Breaking the bank at Caligula's". Het Valet-suit: Dat vind je hier. Deze hangt in je warderobe na de missie "555 WE TIP". Het Medic Uniform: Krijg je bij 100% dating bij Katie Zahn. Het Police Uniform: Krijg je bij 100% dating bij Barbara Schernvart. Het pimp-suit: Krijg je bij 100% dating bij Denise Robbinson. Het Gimp-Suit Deze hangt in je warderobe na de missie "Key to Her Heart". Het Racing Suit: Krijg je bij 100% dating bij Michelle Cannes. De Rural Clothes: Krijg je bij 100% dating bij Helena Wankstein. Bewerkt: 11 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja dat snapte ik al.Maar bedankt. Dit topic mag nu wel gesloten worden,Ik heb alles nu wel een beetje op een rijtje staan. Bedankt allemaal, En de groetjes Mario Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb nog een paar vragen: hoeveelste missie is Breaking the bank at Caligula's? welk eiland enzo? En waar kun je die dure winkel vinden ergens kun je een kaartje geven? Reageren
JoV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik heb nog een paar vragen: hoeveelste missie is Breaking the bank at Caligula's? welk eiland enzo?En waar kun je die dure winkel vinden ergens kun je een kaartje geven? Las Venturas, als je alle LV missies hebt voltooid en het kaartje van Millie hebt. Dan krijg je een telefoontje van Woozie dat je de laatste missie kunt starten. Kaartje maak ik wel! Didier Shacs zit bij de rode stip: Bewerkt: 27 mei 2006 door JoV Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Bedankt ik zal er eens heen vliegen En nog een vraagje, op welk tijdstip zijn ze thuis want als ik bijv langs millie rijd om 16:00 dan is er niemand hoelaat moet ik dan ongeveer terugkomen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Omdat je nog redelijk nieuw bent, help ik je graag. Maar hier heb je wat tips, om jezelf goed te kunnen redden. Zo hoef je niets telkens alles te vragen, maar op elke vraag krijg je toch je antwoord. Kijk eens op WikiGTA.org. Daar staan alle GTA's bijna beschreven. Ook kun je de zoekfunctie gebruiken, daarmee kun je ook veel antwoorden vinden op het GTAforum. En nog een vraagje, op welk tijdstip zijn ze thuis want als ik bijv langs millie rijd om 16:00 dan is er niemand hoelaat moet ik dan ongeveer terugkomen ? Maar om je vraag te beantwoorden. Millie is tussen 12.00-22.00 thuis. Er is dan een rode marker voro haar huis. Als je erin loopt start je de date met je vriendin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.