Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Mario~

123

• Ruurd31

92

• DenkaanHenk

15

• Cesar-Vialpando

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nou dan zou het medische uniform ook niet echt veel omhoog gaan.

Want het pimp suit bij mijn is een heel laag sex appeal.

Geplaatst:

Dan moet je meer n**ken met Millie.

Dat wil ze wel altijd.

Dit doe ik met haar voor de 100 %. :cya:

Geplaatst:
Nou dan zou het medische uniform ook niet echt veel omhoog gaan.

Want het pimp suit bij mijn is een heel laag sex appeal.

Door bijvoorbeeld een duur kapsel te kopen kan je sexappeal ook omhoog gaan. De dure dingen in San Andreas zijn allemaal met veel respect of veel sexappeal. Dus als je het allerduurste kapsel ($550) koopt, dan moet het wel goed komen :) . Het balkje "Sex Appeal" is ongeveer half gevult als je een uniform/suit aan hebt.

Geplaatst:

Ja bedankt.Ik ben nu met een wel hele moeilijke missie bezig:End of line.

Maar ik moet dat gedeelte met de brandweer doen.Elke keer lukt

het me maar niet om sweet op te vangen.Hoe moet ik dat doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als een agent op Sweet zijn handen te slaan, moet je onder Sweet gaan rijden. Sweet die hangt dan aan de ladder en die agent probeert hem eraf te slaan. Sweet heeft niet veel kracht en vandaar dat balkje. Als het balkje leeg is laat Sweet zich vallen en gaat de missie verloren. Als dat balkje in beeld is gekomen en die agent klimt op de ladder, dan moet je onder de moterkap gaan rijden. Sweet laat zich dan vallen op de moterkap van jou auto. Nu moet je de driveby sectie doen en haal je de missie.

Bewerkt: door Ruurd31

OOh dus gewoon pal tegen die wagen aan?

En drive bij, dat is toch niet zo moeilijk als

bij de missie van Just bussines? En hoe lang

is dat stuk van de drive by?

Bewerkt: door mario

De Driveby gaat door heel Los Santos. Ik vind hem niet zo lang omdat het schieten makkelijk is. Het is ongevere dezelfde missie als Just Busniss, maar dan in een auto. Sweet rijd dan en jij moet de politie en andere gangsters vermoorden.

Je moet als dat balkje in beeld komt en de agend weet van de ladder wil slaan onder de ladder gaan rijden. Sweet zal zich dan laten vallen op jou moterkap ;) .

Geplaatst:

Ja ertegen aan toch? Maar dat zal toch niet helemaal door los santos gaan?

Want hoeveel van die politie wagens zijn dat dan?

OOh dus gewoon pal tegen die wagen aan?

En drive bij, dat is toch niet zo moeilijk als

bij de missie van Just bussines? En hoe lang

is dat stuk van de drive by?

Jij moet gewoon vanuit de auto schieten, op o.a. politie auto's, ik zal eerst op de bijrijder schieten, want die schiet ook op jou, kijk er dan niet verder meer naar om, maar richt op andere auto's.

Als er dan even niks komt, schiet je gewoon de politie auto's kapot, hoeft niet persé.

Daarna komen er mensen op brommers, ook hier weer eerst de bijrijder eraf schieten, als je een goed schutter bent, moet het geen probleem zijn.

Verder valt het nog wel mee met de lengte, je moet goed je hoofd erbij houden.

Maar het is vind ik zelf een leuke gedeele van de missie. ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Ja ertegen aan toch? Maar dat zal toch niet helemaal door los santos gaan?

Want hoeveel van die politie wagens zijn dat dan?

Niet er tegen aan hoor. Gewoon onder Sweet zijn lichaam rijden. De politie achtervolging en de gangster achtervolging is niet heel moeilijk. Af en toe komen er gewoon politie wagens uit een steegje ofzo rijden. Deze achtervolging is gelijk aan Just Busniss. Hij gaat niet door heel Los Santos, maar een redelijk lange route, deze is echt leuk. Totdat de brandweer wagen over de kop slaat en jij de storeline uitspeelt!

TIP: Houd tijdens de achtervolging de schietknop in. Schiet dan eerst de bestuurder dood/eraf (v/d moter). Zo zal je makkeljk mensen vermoorden en elke kogel raakt wel wat. ;)

Geplaatst:

Ja maar een auto is iets makkelijker dan een brommer.

Maar volgens mijn moet je er wel tegen aan rijden.

Want anders waait hij laat maar zeggen over me auto

heen.En dat gebeurd altijd.

Kijk eens >>dit<< filmpje, daar staat alles goed uitgelegd. Dat filmpje zegt meer dan 1000 woorden, dus best handig :*D

Geplaatst:

Nee. Dan krijg je een enorme rem, je staat dan bijna stil. Je hebt dan niet meer genoeg tijd om onder de brandweer wagen te komen. Als je goed ziet, zie je dat de auto waar CJ in zit onder Sweet gaat rijden als erop zijn handen wordt geslagen. Doe dat ook, Sweet zal zich dan op jou moterkap vallen en je kunt zo door met de missie! In dat filmpje zie je de achtervolging ook ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...