~Mario~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ja maar sommige mensen zeggen dat ze er tegen aan rijden.Dus Ik weet het nu niet meer. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Ja maar sommige mensen zeggen dat ze er tegen aan rijden.DusIk weet het nu niet meer. Als je er net achter rijd springt hij er vanzelf op, dat kun je ook in het filmpje zien. Tenminste mijn advies. Bewerkt: 9 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Je kunt natuurlijk allebeide adviesen proberen. Je zult dan zien welke het beste is. Natuurlijk liegt het filmpje niet. Ik raad je aan om mijn tip te gebruiken, het is bij mij nog nooit fout gegaan. Natuurlijk zie je dat ook terug op het filmpje. Als je de zekerheid wilt welke klopt, dan moet je ze gewoon beide testen. Het is een leuke missie, dus overnieuw spelen is geen ramp Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ja dat is waar.Maar zodra ik die heb uitgespeeld is het dan nog zo rommelig in los santos? Of lopen er dan ook allemaal zo,n soort mensen als elvis? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Nee dan is het niet meer rommelig. Alle mensen doen weer normaal en je zult de grapjassen zoals de Elvis mensen ook weer zien. Alles is weer gewoon zoals je gewent bent. Ze vallen je niet meer aan en je kunt lekker rondrijden zonder dat er auto's in de brand staan. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Relax, Lopen daar ook gewoon nog je eigen gangsters rondt dan? En kan je nog steeds gebieden veroveren? overal? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Relax, Lopen daar ook gewoon nog je eigen gangsters rondt dan? Ja er lopen dan nog steeds van die groene gangsters rond. Je kunt je gang ook heel erg uitbreiden, zie hieronder. En kan je nog steeds gebieden veroveren? overal? Je kunt dus ook nog steeds gebieden veroveren, je kunt dan alles veroveren. Je zul dan niet meer last hebben dat je aangevallen wordt. Als je alles overgenomen hebt groeit de Asset die je op de GroveStreet kunt vinden veel sneller, dus verdien je meer. Bewerkt: 9 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Krijg je nog wel steeds wel last van:our hood is under attack? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ja, maar als je alle gebieden overgenomen hebt niet meer. Ze kunnen je neit meer aanvallen omdat ze er niet meer zijn. Dan kun je lekker ongestoort rondrijden in andere steden. Heb je niet alle gebieden dan zal dat probleem wel voorkomen. Je kunt dat kwijt raken door een savehouse in te lopen en meteen er weer uit. Nu is het verdwenenen en ben je ook geen hood kwijt. Veel succces . Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Kan je ook mensen in las venturas recruteren? En zijn het echt heel veel gebieden in los santos? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Er zijn ongeveer 50 gebieden in Los Santos. Alleen in deze gebieden kun je je members recruteren. Door het spel te pauseren en je gaat dan naar "Stats". Als je dat gedaan hebt klik je op "Gangs", daar staat allemaal informatie over de gebieden hoeveel procent je in bezit hebt enzo. Is leuk om te zien. Je kunt geen mensen in Las Venturas recruteren, er is wel een truckje voor. Ik zal ff hem opzoeken. Ik post hem zo. Momentje. ---- Kijk eens: Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!Ik leg het even uit: Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV) Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken. Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden. Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico. Bewerkt: 9 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Is goed.Lijkt me wel leuk. Reageren
henk__l Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 ik weet niet zeker of je met deze cheat iedereen kan recruten, moet je maar ff kijken Recruteer iedereen (Rockets) ROCKETMAYHEM De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. GTAFAN Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 En trouwens de missie is me gelukt.Het was een makkie. Alleen een beetje een triest einde, Ik ga denk ik nu nog de missie van cv doen.Met die auto,s enzo. Is dat auto inporteren en exporteren leuk? En nog een hele groot vraag:Waarvoor dient zoveel respect? Om groepjes te recruteren dat weet ik.Maar waarom nog meer? En als er bij gangs bij het startscherm staat, Gans terrortery in macht ofzo.100% dan is dat toch goed? Reageren
henk__l Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 volgens mij is dit het enige wat je met je respect kunt. er zijn ook codes om het maximum aan respect te halen: Geef maximum respect PC WORSHIPME Geef maximum respect PS2 L1, R1, Triangle, Down, R2, X, L1, Up, L2, L2, L1, L1 GTAFAN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.